Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zilly schreef:Ik heb er ook 2. De beige met bruine rand en een witte. Ik vind het een super dekje! Zoals eerder ook vermeld werd, ze zijn niet te dik en ook niet te dun. Ook na een paar keer wassen blijven ze mooi!
IKbenEllen schreef:Ik vind ze niet zo mooi, vooral die blauwe niet. Geef mij maar Eurostar.
_Michelle_ schreef:Ik heb er 1 en die ligt onder een Euroriding Diamant, past prima! Vind het denk ik het fijnste shabrak dat ik heb, goede vorm, juiste dikte
Kylan schreef:De BR's zijn super fijne dekjes. Ze zijn niet te dik en niet te dun en schuiven nòòit. Verder vind ik het heel fijn dat de bovenlijn goedgevormd is waardoor ze niet, zoals die pads, strak over de schoft komen. Ze veranderen de ligging van je zadel ook niet zo als pads. Ik heb ze ook onder mijn Euroriding liggen en dat past prima hoor.
Ze blijven ook erg goed na veel wassen. Ik heb er inmiddels 4 in gebruik, 2 witte, een chocoladebruine en een grijze.
_Michelle_ schreef:Ik zou graag willen dat er nieuwe kleuren bij zouden komen, misschien koop ik er dan nog wel eens 1 bij. Heb nu de donkerbruine met lichtblauwe rand en van alle andere kleuren is er geen één die ik nog wel zou willen hebben dus nieuwe kleuren zijn welkomJe heb nog wel een mooie creme en beige-achtige maar mn zadel geeft af dus die vlekken krijg ik er niet meer uit en dat vind ik zonde en de donkere kleuren die er verder nog zijn vind ik niet mooi op mn paard staan...
Es79 schreef:_Michelle_ schreef:Ik zou graag willen dat er nieuwe kleuren bij zouden komen, misschien koop ik er dan nog wel eens 1 bij. Heb nu de donkerbruine met lichtblauwe rand en van alle andere kleuren is er geen één die ik nog wel zou willen hebben dus nieuwe kleuren zijn welkomJe heb nog wel een mooie creme en beige-achtige maar mn zadel geeft af dus die vlekken krijg ik er niet meer uit en dat vind ik zonde en de donkere kleuren die er verder nog zijn vind ik niet mooi op mn paard staan...
Ik heb een vos en vindt blauw wel heel mooi staan op haar!
Urko schreef:Ik heb er 3 en ik ben er zoals meerdere bokkers, erg tevreden over. Helaas zjn wel 2/3 shabrakken door het vele wassen helemaal verfrommelt, waardoor ik ze niet meer mooi vind.
IKben over het algemeen erg tevreden over de meeste shabrakken van BR, ik heb ook die van zomer vorig jaar en Br slate van afgelopen winter, echt super fijn en betere kwaliteit dan de Event.