Sealtex hoe om te doen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Wallie

Sealtex hoe om te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-07 18:36

hallo, ik heb vandaag sealtex gehaald voor om m'n paardje zijn bitje te doen.. heeft iemand hier ervaring mee en kan mij uitleggen hoe dit om moet.. want er staat weinig gebruiksaanwijzing bij.. hoe blijft dit spul aan elkaar plakken.. ik doe dit trouwens om het bitje omdat mijn paard zijn ruinentanden door krijgt en een bit doet gewoon pijn deze latex bandage schijnt erg te verzachten.. wie o wie kan mij helpen?

tnx wendy

TeeGee

Re: Sealtex hoe om te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 18:39

De ruitersport winkel heeft het voor mij erom gedaan maar je kan het er strak om doen, als je het uitrekt en dan op elkaar drukt blijft het plakken.

Mijn paard reageerde er helemaal niet fijn op, hij werd heel sterk maar je kan het proberen.

Wallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-07 18:42

ohke tnx.. nou zullen het zien.. anders haal ik het er weer af.. dat kan toch wel?? maar er hoeft geen water enzo aan te pas te komen ofzo?? ik dacht eerst dat ik het in warm water moet leggen ofzo.. Knipoog

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 19:01

nee geen water, denk niet dat je hem er nog in 1 geheel afkrijgt, Je kan hem ook in de lengte door knippen, dan is ie niet zo breed.

Wallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-07 20:31

het zit er om Knipoog heb hem gewoon dunnetjes en op maat geknipt.. het ziet er niet uit of het stevig vast zit maar ik ga eerst maar eens kijken hoe hij er op reageerd.. wel bedankt Haha!