Ervaring met het merk Schumacher.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Muts1981

Ervaring met het merk Schumacher.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-07 18:51

Hallo,
Ik ben opzoek naar een ander zadel. Nu kwam ik het merk Schumacher tegen. Ik heb er eigenlijk nog noit van gehoord. Zijn er bokkers die dit zadel hebben? Hoe bevalt het? En op wat voor type paard ligt het zadel? Ik moet een zadel hebben die in de kamer breed is. Is dit dat een geschikt zadel?

Muts1981

Re: Ervaring met het merk Schumacher.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-07 17:07

Helemaal niemand?

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 19:28

Nou ga ik weer maar I love Schumacher Lovers Zelf heb ik de Schumacher Comfort (dress. , foto's in profiel) De kwaliteit is super. Je betaalt er wel wat voor maar je krijgt zeker waar voor je geld.
Ik heb kamermaat 32 op mijn arab liggen. Ik geloof dat de kamerbreedtes van 29 tot 34 gaan. Maar zeker ben ik niet. Kijk anders eens op de site http://os-sattlerei.com
Een voordeel van Schumacher imo is dat ze makkelijk aangepast kunnen worden. Niet alleen de kussens en singelstoten kunnen makkelijk gewijzigd worden maar ook de boom kan verbreed of versmald worden.

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 21:11

@ precious; ik vind je zadel echt helemaal geweldig. Ik heb zelf geen ervaring me schumacher, wel wanneer ik in de ruitersportzaak loop altijd evne naar die hoofdstellen, ze voelen zo fijn aan!

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 21:25

Mariska: bedankt Lachen
De hoofdstellen van Schumacher zijn ook geweldig! Na lang wikken en wegen (ik vind ze immers allemaal mooi Bloos ), heb ik toch maar het rondgenaaide hoofdstel genomen. Hier heb ik helaas nog geen foto's van.

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 21:47

ik werk in een ruitersportzaak en wij verkopen de schumacher hoofdstellen (de zadels niet we kunnen niet alles verkopen) ik heb zelf ook een schumacher hoofdstel, ben er super tevreden over, hele fijne kwaliteit!