Was het vanmorgen bij jullie ook zo druk?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Uthrick

Was het vanmorgen bij jullie ook zo druk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-07 12:12

Bij de Lidle?

Allemachtig ik ben er vroeg heen gegaan en dat was maar goed ook want er was me toch een stormloop op de paardenspullen joh! Vork Mensen sloegen elkaar nog net de hersens niet in want toen wij weggingen was het al bijna uitverkocht terwijl er nog véél vraag was naar meer spul.
Ik ging samen met stalgenoot,wij waren de enige die vrij waren dus we hadden van de rest van onze stalgenoten een "boodschappenlijstje" meegekregen.
Bij het zien van de drukte snel plan van aanpak beraamt en hij zou zich storten op de zomer en zweetdekens en ik zou de transportbeschermers pakken.
In totaal hadden we 2 zomerdekens, 4 paar transportbeschermers en 3 zweetdekens nodig en die hebben we ook kunnen bemachtigen ( ja, wees gerust dat ging op een nette manier Haha! )
Kennelijk had ik het laatste paar blauwe transportbeschermers ( 2x blauw, 2 x rood) en daarover begon een vrouw te zeuren: ja hallo zeg, je bent niet de enige die blauwe transportbeschermers wil en je hebt al 1 paar blauwe en een 2 rode dus dan kan je net zo goed nog een paar rode erbij nemen.
Nou nee mevrouw, zo gaat dat niet Clown

Maar goed, we hebben t overleefd en hebben alles wat we moesten hebben! Hoe was het bij jullie?

CynthiaV

Re: Was het vanmorgen bij jullie ook zo druk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 12:42

Er is hier al een topic over, ik tem even.

Anoniem

Re: Was het vanmorgen bij jullie ook zo druk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 14:40