Tweespan Fryso

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

supertinkie

Tweespan Fryso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-07 19:16

Hallo allemaal,

ik was even benieuwd of er hier ook mensen zijn die ervaring hebben met de Fryso zadels van Tweespan. Ik ben namelijk van plan een dressuur zadel voor mijn tinker te kopen en de fryso lijkt mij wel geschikt.

Dus ik was wel even benieuwd wat jullie daar van vinden, eventuele suggesties voor andere zadels zijn ook welkom! Haha!

(Mijn excuses als het hier niet goed staat, of als er al eens een topic over is geweest)

bobomelo

Re: Tweespan Fryso

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 19:23

ik heb net sinds december een fryso....
ze zitten wel lekker, maar na 2-3 keer rijden gleed mijn zadel naar voren en werkte mijn sjabrakje naar achteren....

nu zijn ze weer geweest om optevullen(en er kwam behoorlijk wat in........ en is mijn voorste singelstoot veranderd, die komt nu meer van onderen mijn zadel uit...

dit geintje zou me eerst 90euro extra kosten, opvullen + vermaken van singelstoot, voorrijkosten hoefde ik niet te betalen...

maar eigenlijsk was ik het hier eerst niet mee eens, omdat het zadel gewoon niet goed genoeg heeft gelegen en gezien de hoveelheid wol dat erin kwam........

werd ik de volgende dag terug gebeld, dat het opvullen ook voor hun rekening kwam, singelstoot verplaatsen moest ik wel betalen.......koste me toen uiteindelijk 45 euro......

nu heb ik 2 keer gereden en glijden mijn sjabrakjes nog iets naar achteren, mijn zadel lijkt ook een ietsie pietsie achterover te liggen.....twijfel of ik ze nu nog een keer zal bellen of dat ik het zadel eerst lekker inrijdt, moeilijk hoor

maar op zich wel tevreden over het zadel...

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-07 21:23

iemand nog iets??

Greetsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 21:28

Je moet eens kijken op de website van het Fries paardenforum. Hier staan meerder topics over het Fryso zadel.

Persoonlijk vond ik het zadel niet fijn zitten en rijden. Ik rijd mijn Fries nu met een Stubben Maestoso die aangepast is door Kootstra Groningen.

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-07 21:49

Ok thnx zal ik even doen