Ok, maar dat is dus niet mijn vraag. Mijn Bucas deken voldoet bij temperaturen van -25 tot +12 wat inhoudt dat ik tussen deze temperaturen ook niet wissel van deken of moet gaan rommelen met onderdekens. Bij mij op stal gaan de paarden overdag naar buiten en 's middags weer terug op stal, maar de staleigenaar wil geen dekens op en af doen. Mijn paard moet dus blijven staan met de deken die hij opheeft en met de Bucas ging dat dus prima en heeft ze het nooit te warm op stal gehad (waar het altijd zo'n 8 tot 10 graden blijft 's nachts) én nooit te koud gehad buiten, maar nou is het natuurlijk ook maar een paar dagen onder nul geweest.
Om bovengenoemde reden kan ik dus niet telkens even gaan voelen of mijn paard het koud of warm heeft (ik kan niet elke morgen om 7 uur op stal zijn om dekens te wisselen) en wil ik dus graag weten hoe het zit met de Rhino heavy turnout. Konkreet dus: kan ik deze dag en nacht oplaten zonder dat ze het te koud buiten of te warm binnen krijgt (uiteraard totdat het weer warmer gaat worden en ze weer d'r 150 grams of 0 grams regendeken opkrijgt)?