Wie kan me helpen ? Doen of niet ?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sisco4life

Wie kan me helpen ? Doen of niet ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-07 15:52

Als ie hier niet goed staat dan weet ik het iet meer Clown

Omdat ik nu eens wat anders zou willen dan die standaard kettingfrontriemen maken ben ik op zoek gegaan naar leuke ( stevige!!) hangers om ertussen te doen en de frontriem op te blingen.

Nu heb ik dit gevonden en leek het me wel leuk. Ik heb 2 opties, optie 1 en optie 2.
Hoe de frontriem eruit komt te zien even kort gefotoshopt :

Afbeelding

Aangezien dit behoorlijk investeren wordt vraag ik eerst het een en t ader aan jullie:

1 Is dit mogelijk een leuke frontriem ?

2 Zou jij er persoonlijk mee rijden ?

3 Welk publiek trekt het ? ( verzorgpony, wedstrijdruiter, recreatief enz )

4 Wat is een mooie prijs voor zo'n frontriem ? Het blijft een zelfgemaakte dus geen dobertprijzen Nagelbijten / Gniffelen
Wat is reeel ? € 5 incl verzedkosten? € 10 incl verzedkosten? € 15 incl verzedkosten ? enz.

5) Er van uitgaand dat ik die set van 12 stuks neem, welke zijn dan mooi genoeg en welke zijn bijna niet te verkopen ? ( bijv. 8 mooi, 4 niks )

Heel erg bedankt! je helpt me er echt mee om die vragen snel in te vullen!

Ogrop

Re: Wie kan me helpen ? Doen of niet ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 15:57

1. Het lijken me hele leuke frontriemen.
2. Moest ik er een krijgen; Ja (als hij stevig genoeg is!!)
3. Verzorgpony's, of jongeren (8,9,10,11,12) [denk ik]
4. 5/6 euro lijkt mij een mooie prijs!
5. De eerste drie spreken mij het meest aan, En ook de 1,4 en 6e uit de tweede kolom vind ik best mooi. De anderen spreken mij niet aan.

Zo Lachen Hopelijk ben je er wat mee Knipoog

Sap

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 15:59

1. Ik denk dat het een beetje pennyachtig wordt..
2. Ik zou er niet mee rijden, ik ben meer het type van less is more Knipoog
3. Misschien meisjes tot 13 jaar met pony's Tong uitsteken
4. Ligt eraan hoeveel jij ervoor moet betalen. Daar moet je het natuurlijk op aanpassen
5. Als het zou moeten zou ik die groene linksonder nog het mooist vinden, maar eigenlijk vind ik ze allemaal lelijk Bloos Lachen

vauban

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 16:03

ik zou voor de twede optie gaan. dan heb je meer keuze... persoonlijk vind ik ze allemaal van die set erg mooi vooral die lings onderaan. Ik kan me voorstellen dan alleen degene met bijv. een bloemetje in het midden sneller verkocht worden dan die die helemaal hetzelfde zijn...

nog een persoonlijke mening: ik zou het stuk leer iets langer maken en het kettinkje dat nu goud is (dus net na de bevestiging aan het hoofdstel)gewoon weglaten... dat maakt naar mijn idee het iets meer een "frontriem" (maar ik ben zelf geen fan van ketting frontriemen dus dat scheeld) of.. ik weet niet met welk soort leer je werkt een dun laagje leer door heel de frontriem heen laten lopen en de ketting daar boven op (dan zou ik hem perfect vinden),... de ketting valt dan ook meer op.

het publiek...tja... wel de jongere ruiters en amazones onder ons denk ik... (de meer ervarene kiezen toch vaker voor een merk..)

de prijs... als het te halen is zou ik voor 7.50 tot 10.00 euro gaan (incl )
wel zou ik inderdaad wel je prijs neerzetten incl. verzendkosten.. daar komt men eerder op af!!

tot hier mijn menign ik hoop dat je er iets aan hebt!!

groetjes

Vadisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 16:04

1 Is dit mogelijk een leuke frontriem ?
Ik vind bij optie 2 wel hele leuke tussen zitten.

2 Zou jij er persoonlijk mee rijden ?
Ik zou het wel graag eerst eens op een paard willen zien hoe het totaal plaatje eruit zit, maar denk best wel wat leuks uit kan komen.

3 Welk publiek trekt het ? ( verzorgpony, wedstrijdruiter, recreatief enz )
Ik denk dat het wel voor iedereen geschikt is, persoonlijk zou ik het doen alleen voor wedstrijden (ben bang dat het mooie er anders af gaat).

4 Wat is een mooie prijs voor zo'n frontriem ? Het blijft een zelfgemaakte dus geen dobertprijzen
Wat is reeel ? € 5 incl verzedkosten? € 10 incl verzedkosten? € 15 incl verzedkosten ? enz.

Heb je een beetje een idee hoelang deze kettings, mooi blijven? Ik denk dat ik er ongeveer 10 euro voor wil betalen, beetje afhankelijk dus van kwaliteit.

5) Er van uitgaand dat ik die set van 12 stuks neem, welke zijn dan mooi genoeg en welke zijn bijna niet te verkopen ? ( bijv. 8 mooi, 4 niks )

Optie 1 vind ik niet echt mooi (al gauw te druk). Ik vind persoonlijk de niet al te felle kleuren (blauw en licht oranje!) het mooist (het wordt anders te opvallend). Zowel de vlinders als de bloemen.

Persoonlijk denk ik dat je het niet de druk moet maken. En zou het graag het eindresultaat willen zien!

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 16:39

Ik zou er persoonlijk zeker niet mee gaan rijden.
Vind het te kinderlijk, vooral met de vlinder er tussen.

Ik zou zelf rond de 10 euro er dan voor gaan vragen.
Moet jet natuurlijk wel van een goede kwaliteit zijn Ja

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 22:26

Ik vind ze best mooi, maar ik hoef dat niet op mijn paard. Dochterlief daarentegen zou het helemaal te gek vinden (zij is 16).
Wat betreft de kosten: je moet natuurlijk berekenen wat jou het materiaal kost en hoeveel tijd erin gaat zitten. En de verzendkosten erbij. Ik heb eigenlijk geen idee wat een frontriem in de winkel kost. (kijk er nooit naar), maar hou die prijs aan als richtprijs en ga er wat (ruim) onder zitten.

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-07 22:40

Dankjullie wel!

Zat zelf te denken aan 12,50 incl verzendkosten..aangezien je voor een normale kettingfrontriem 15t/m 20 euro betaald.

Of word dat te veel ?

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 12:52

ik vind het op zich best een leuk idee, maar ik denk idd dat je je dan moet richten op mensen tussen de 8 en de 16, daarboven worden mensen toch al gauw iets meer bewust van kwaliteit en kiezen ze voor stubben of kieffer ofzo...

ik denk dat het wel jonge wedstrijdruiters trekt, of pennymeisjes... in elk geval meisjes... jongens vinden dit niks (is natuurlijk ook niet stoer genoeg!)

ik zou er zelf niet gauw mee rijden, ik zou het na een week ofzo wel zat zijn en dan vind ik het toch zonde van het geld. ik hou meer van wit-onderlegd en stevig leer...

tjah, welke het best verkoopbaar zijn zou ik niet weten, dat wisselt per persoon wel denk ik... echt jonge meisjes zijn meer van de bloemen en de vlindertjes. de wat simpelere, zoals bij die set van 12 de 1-na-onderste links, trekken denk ik meiden van 12-16 aan die wel into bling-bling zijn...

de prijs zou ik niet te hoog leggen, gezien het feit dat ouders dit soort accessoires vaak niet financieren, je moet dus denken in zakgeld termen... dus onder de 15 euro blijven...

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 13:22

Leuk idee, maar ik zou er zelf geen één hoeven eerlijk gezegd. Lachen
Ik houd er niet zo van. Tong uitsteken

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 13:55

1 Is dit mogelijk een leuke frontriem?
Ik vind ze persoonlijk niet zo heel mooi.

2 Zou jij er persoonlijk mee rijden?
Nee dus

3 Welk publiek trekt het ? (verzorgpony, wedstrijdruiter, recreatief enz)
Ik denk dat het geen vaste doelgroep trekt

4 Wat is een mooie prijs voor zo'n frontriem ? Het blijft een zelfgemaakte dus geen dobertprijzen
Afhankelijk van de kwaliteit. Ik denk dat €15 incl wel een mooie prijs is.

Uhm, heb geen voorkeur. Mijn smaak gaat meestal uit naar de wat simpelere (dus zonder figuurtjes)

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 14:13

Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen van de keuzes zo geweldig vind, het is allemaal een beetje té. Lachen

Ik denk dat rond de 8 euro wel een mooie prijs is Lachen