Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kaunos schreef:Laat ik nou net het tegenovergestelde gehoord hebben.Ik heb me wel eens laten vertellen dat het vinden van een passend westernzadel voor een arabier gemakkelijker is dan het vinden van een passend dressuurzadel.
Kaunos schreef:Ik heb me wel eens laten vertellen dat het vinden van een passend westernzadel voor een arabier gemakkelijker is dan het vinden van een passend dressuurzadel.
Meisje21 schreef:.....Werd door iemand aangeraden maar een te groot zadel te kopen zodat ze er in zou groeien ivm weinig bespiering die ze nu heeft...
MSQuincyTE schreef:Kaunos schreef:Ik heb me wel eens laten vertellen dat het vinden van een passend westernzadel voor een arabier gemakkelijker is dan het vinden van een passend dressuurzadel.
Dat ligt helemaal aam de rug van het paard en het is zeker niet makkelijk en dat geldt voor elk ras
AafkeB schreef:Er is maar één manier om zeker te zijn van de pasvorm, je moet je paard goed opeten en het zadel met de kale boom die in het zadel verwerkt is: dat is de enige manier.
CounTree schreef:Ben wel benieuwd door wie en wat de ervaring van deze persoon is met dit zadelhmmmm dus toch Bob Marshall?! Hoor hier goede dingen over en wil er eigenlijk ook eentje aanschaffen, maar werd me min of meer afgeraden.
DubbelDun schreef:Ben wel benieuwd door wie en wat de ervaring van deze persoon is met dit zadel
Er zijn op Bokt inmiddels meerdere personen die er naar tevredenheid op rijden (en de paarden er ook blij onder lopen), dus een proefrit ergens bij je in de buurt moet vast wel te realiseren zijn.