Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

aerdenhout1 schreef:Ja hoor!!! Ik heb even in je profiel gespiekt....neem jij je zuster in de maling!

aerdenhout1 schreef:Dus omdat je het paard niet goed kan rijden moet je hem maar "doof" maken???? Ik heb al een hele hoop gekke dingen gehoord de laatste jaren, maar gaat dit nu weer de nieuwste trent worden???? Mijn hemel, waar gaat de paardensport naar toe????
Wees maar zeker dat sommige top-springruiters de oornetjes niet voor de sier gebruiken,die dingen hebben wel degelijk hun nut. Je maakt je paard niet doof, maar paarden die nerveus worden van lawaai kun je er wel een plezier mee doen. Op sommige grote concoursen kan er nogal eens wat lawaai zijn en dan is je pony/paard veel beter op zn gemak. Ik vind het voor het paard wel beter. 
ShiinexOnly schreef:Heey
Ik rij der ook mee.. Want met mijn pony's die in de Z rijden zijn een beetje druk.. Dus.. En me pony's in de L en M rij ik ook mee...
En het staat leuk:P
Xx ShiinexOnly

ShiinexOnly schreef:ja hoor ik doe evne en foto der bij van virginia.. met prijs uitreiking..
[img]http://my.imageshack.us/registration/setlogin.php?login=028838bed916cd59bc6fbe2fa829f1e0
[/img]
zelfde kleur als dekje enzo 
RUBYWHITE schreef:ik heb ze voor de sier

ShiinexOnly schreef:Heey
Ik rij der ook mee.. Want met mijn pony's die in de Z rijden zijn een beetje druk.. Dus.. En me pony's in de L en M rij ik ook mee...
En het staat leuk:P
Xx ShiinexOnly