Welk hoofdstel??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jodievanmij

Welk hoofdstel??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-07 23:07

Welk hoofdsetl tot € 200 euro is aan te raden?

Wat ik voor eisen stel:

*leer moet lang mooi blijven
*sterk leer
*degelijk dus zwart met eventueel een frontriem met steentjes od. maar voorkeur gaat uit naar volledig zwrt
*Brede neusriem hoeft niet persee aansnoerbaar te zijn
*Vergelijkbare kwaliteit met mijn stubben hoofdstel (versie met gedeeld kopstuk en aansnoerneusriem)

De prijs die ik er max. aan wil uitgeven is: € 200,-

Liselot

Re: Welk hoofdstel??

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 23:39

ik heb sinds kort een Dobert hoofdstel en vind hem helemaal geweldig.
ik heb de ST classic in het bruin en heb er een losse frontriem bijgekocht. het hoofdstel kostte 200 euro en de losse frontriem 60 euro.
de kwaliteit van het leer is echt geweldig, heel degelijk en sterk, maar toch soepel en zacht. ook is de neusriem heerlijk dik en zacht onderlegd.

ik denk dat als je hier een "gewoon" trens van aanschaft dat je wel onder de 200 euro blijft

krumel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 17:23

dobert is indd erg goed.
Anders miss de goedkopere modellen van passier?

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 17:50

haaj!

wij hebben op de manege kieffer hoofdstellen. Mijn paard heeft een Kieffer innsbruck. staat heel mooi en heeft een redelijke brede neusriem. Er zitten ook nog eens mooie steentjes in. Is wel gecombineerd. Is van heel mooi leer. de prijs is 136,95 euro.
plaatje:

Afbeelding

en Anders van Anky.

Dat is ook een heel mooi hoofdstel voor 99,95 euro. Nog geen honderd euro en toch heekl mooi en sterk.
Afbeelding
ik vidn zelf die van kieffer mooi, want die heeft steentjes:) maar het is jouw keuze ik raad je deze aan

Fnenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 18:20

LiSSy schreef:
ik heb sinds kort een Dobert hoofdstel en vind hem helemaal geweldig.
ik heb de ST classic in het bruin en heb er een losse frontriem bijgekocht. het hoofdstel kostte 200 euro en de losse frontriem 60 euro.
de kwaliteit van het leer is echt geweldig, heel degelijk en sterk, maar toch soepel en zacht. ook is de neusriem heerlijk dik en zacht onderlegd.

ik denk dat als je hier een "gewoon" trens van aanschaft dat je wel onder de 200 euro blijft

Ik heb het trenshoofstel! En vind het ook helemaal geweldig Lachen

Ben inderdaad onder de 200 euro gebleven, maar het is ook een superfijn hoofdstel!
Het leer van mijn hoofdstel is ook heel sterk en soepel! Ik heb er 2 losse frontriemen bij gekocht Bloos

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 23:32

dobert classic en stubben DR, vind ik erg mooi, verder heeft prestige ook mooie in die prijklassen en de goekopere lijn van passier heeft er ook mooie hoofdstellen in.

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 01:24

Jeetje. Clown Plaats ik net een topic vind ik de jouwe met precies dezelfde eisen. Nagelbijten / Gniffelen