Ik ga binnenkort een nieuw springzadel kopen en wil heel graag de nieuwe van Prestige, namelijk de Arezzo. Ik vind het een supermooi zadel en het ziet er fijn uit. Ben alleen heel benieuwd of hij ook fijn is. Het zadel is nu onderweg uit Italie en is half maart binnen als het goed is. Voor foto's kun je kijken op: www.prestigeitaly.com, dan ga je naar: DOWNLOAD HOP PRESTIGE N. 3 dat klik je aan en dan de 4e folder aanklikken en daarvan is het pagina 5. Het is een heel apart zadel met een soort Italiaanse bloem en vlag erop. Ik ben zeer benieuwd naar jullie mening, dus kom maar op.
@Lissy: Ik heb nu een Stubbe, maar die is al behoorlijk oud en te hard naar mijn zin. Ik vond het een supermooi zadel en hoop dus ook echt dat hij fijn zit.
ik maak regelmatig buitenritjes met de prestige paris (die met de dikste wrongen) maar dan krijg ik na 2 uur toch ook wel wat zere billen hoor ze zijn behoorlijk smal bovenop en dat moet je maar net prettig vinden. gewoon in de training heb ik trouwens nergens last van, maar dan stap je ook lang niet zoveel
Oke, Thanks voor je reacties. Want als dit zadel niet fijn zit ga ik ook kijken voor de Paris dubbel leer.(dacht ik) daar heb ik mee proef gereden en die zat best lekker
Wil iemand zo vriendelijk zijn om de foto van de Arezzo hier te plaatsen? Als ik hem op de site probeer te bekijken, blijft mijn pc iedere keer hangen. Heel vervelend en ik ben erg benieuwd
Ik heb zelf een dressuurzadel van Prestige en een veelzijdigheidszadel van Prestige. Ik ben nu zelf ook al een beetje op zoek naar een bruin zadel en ik moet zeggen dat ik deze echt super vind!
Nieuw kost hij zowat € 2000,- omdat ik mijn oude erbij inruil kost hij voor mij € 1250,- dacht dat hij op €1950,- zat maar durf het niet zeker te zeggen....