Ervaring Comfort beugels van InnovaTack gevraagd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jetm

Ervaring Comfort beugels van InnovaTack gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-07 14:02

zorro

Re: Ervaring Comfort beugels van InnovaTack gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 16:32

Ik heb ze net binnen gekregen, maar heb er nog niet mee gereden. Ik weet ook niet wanneer ik daar aan toe kom.

Eerste indruk kan ik je wel geven: Ik heb het idee dat het erg veilige beugels zijn, het ziet er allemaal stabiel uit. Ze zijn wel groot vind ik, mijn vader zei ook gelijk dat ik op moest passen dat mijn voet er niet door heen zal schieten. Clown Maar goed, dat zal wel wat mee vallen denk ik.

Ik heb ze gekocht omdat ik reuma heb en dus veel last van mijn spieren. Met fenders en gewone beugels worden bij benen een beetje naar buiten gedrukt, en ik heb niet de kracht om mijn benen netjes aan te sluiten. Ik denk dat dat probleem hier wel mee word opgelost.

Als ik ermee gereden heb zal ik mijn 'ervaringen' nog even plaatsen!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 16:42

Ik heb ze al weer een paar maandjes liggen, maar heb ze nog niet gebruikt. Ze hangen aan het zadel van mijn drie jarige die morgen weer naar huis komt en komende maanden pas onder het zadel gaat.

Shorks

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 22:15

die beugels heb je ook voor gewoon dressuur rijden, ze lijken me super fijn! vooral door de meebewegende zool Tong uitsteken

jetm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-07 15:31

zorro schreef:
Ik heb ze net binnen gekregen, maar heb er nog niet mee gereden. Ik weet ook niet wanneer ik daar aan toe kom.

Eerste indruk kan ik je wel geven: Ik heb het idee dat het erg veilige beugels zijn, het ziet er allemaal stabiel uit. Ze zijn wel groot vind ik, mijn vader zei ook gelijk dat ik op moest passen dat mijn voet er niet door heen zal schieten. Clown Maar goed, dat zal wel wat mee vallen denk ik.

Ik heb ze gekocht omdat ik reuma heb en dus veel last van mijn spieren. Met fenders en gewone beugels worden bij benen een beetje naar buiten gedrukt, en ik heb niet de kracht om mijn benen netjes aan te sluiten. Ik denk dat dat probleem hier wel mee word opgelost.

Als ik ermee gereden heb zal ik mijn 'ervaringen' nog even plaatsen!

hoi Zorro,
En heb je er al mee gereden ? Ben benieuwd.

Heb ze net zelf ontvangen en heb het idee dat de bovenkant te smal is voor normale beugelriemen maar dat kan ik vanavond pas uitproberen.