Goede Handschoenen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Brittol

Goede Handschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-07 17:59

Hallo,

Ik heb laatst nieuwe handschoenen gekocht, van Harry's Horse, beetje suéde achtig. Al snel ben ik het volgende probleem tegen gekomen: De teugels glijden weg. Waarop het gevolg dat m'n paard onder me vandaan loopt.. Voornamelijk in de galop is dat erg irritant. Nou rijd ik niet meer met handschoenen, maar ik krijg wel de hele tijd blaren. Dus weet iemand een paar goede handschoenen? Die een sterke grip op de teugels hebben?
Alvast bedankt..

Britt Lachen

Lottie84

Re: Goede Handschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 18:00

Roeckl!!!

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 18:17

Ik heb ook Roeckl handschoenen, erg fijn Lachen

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 19:25

Roeckl inderdaad Haha!

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 19:38

heb je misschien een foto? Ik heb volgens mij dezelfde, tenminste je beschrijfd ze wel hetzelfde maar ik heb nergens last van.
Ik hoef niet van die dure rijhandschoenen want hou er niet van om met handschoenen te rijden, gebruik ze alleen maar als het regent (zijn waterdicht), en die HH gebruik ik dus ook nooit meer omdat ik andere (goedkope) heb.

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 19:40

Ik heb laatst handshoentjes gekocht, weet niet welk merk juist; maar je vind ze overal. En heel erg goedkoop! (4 euro Nagelbijten / Gniffelen) Ik ken heel wat mensen die ze ook hebben. Nou we zijn er allemaal erg tevreden over!

Echt, ik had dringend handschoentjes nodig; Want ik had door omstandigheden ontzettende blaren. Dus ik ging maar een paar goedkope nemen.

Het zijn de beste die ik tot nu toe heb gehad; En ik heb er veel gehad hoor! Ook dure.

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-07 19:58

Henrieke schreef:
heb je misschien een foto? Ik heb volgens mij dezelfde, tenminste je beschrijfd ze wel hetzelfde maar ik heb nergens last van.
Ik hoef niet van die dure rijhandschoenen want hou er niet van om met handschoenen te rijden, gebruik ze alleen maar als het regent (zijn waterdicht), en die HH gebruik ik dus ook nooit meer omdat ik andere (goedkope) heb.

Ik heb deze handschoenen:
Afbeelding

Ik hoef ook niet echt van die dure handschoenen, als ze maar goed zijn.. Ik heb van sommige mensen gehoort dat de Imperial Riding handschoenen (die kunstlederen met die 2 hoefjes erop) ook erg goed zijn..

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 21:45

Roeckl!
Ik heb die nu in de uitvoering Meredith Michaels Beerbaum en ik vind ze erg fijn Knipoog

krumel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 22:52

roeckl! (light & grip, of de gewone grip Lachen )

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 23:13

Roeckl! Wel prijzig, mijne waren volgens mij 34 euro.

ineke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 09:18

Unfaithful schreef:
Roeckl!
Ik heb die nu in de uitvoering Meredith Michaels Beerbaum en ik vind ze erg fijn Knipoog

Ja die heb ik ook gekocht, erg fijne handschoentjes !

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 15:16

Ik heb Kieffer. Ja

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 15:22

Brittol schreef:
Hallo,

Ik heb laatst nieuwe handschoenen gekocht, van Harry's Horse, beetje suéde achtig. Al snel ben ik het volgende probleem tegen gekomen: De teugels glijden weg. Waarop het gevolg dat m'n paard onder me vandaan loopt.. Voornamelijk in de galop is dat erg irritant. Nou rijd ik niet meer met handschoenen, maar ik krijg wel de hele tijd blaren. Dus weet iemand een paar goede handschoenen? Die een sterke grip op de teugels hebben?
Alvast bedankt..

Britt Lachen

trekt ze zo hard dan dat je blaren krijgt? allé ja, ik had alleen last van men handen toen ik op een paard dat echt trok aan de teugels.

miss bestaat het leren met nopjes op? en het beste erbij is teugels met zo van die dingen op...

Rosmoov

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 15:45

Ik heb nu echt waardeloze handschoentjes( waren maar een paar euro ) en nu zitten er overal al gaten in....toch maar even wat betere halen en wat meer betalen voor iets goed ....

had hiervoor die handschoentjes met die 2 hoeven erop die een paar posts hierboven wordt genoemd en die waren een stuk fijner en beter ( ik moest ze alleen zo nodig kwijt raken )

Surion

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 15:46

Roeckl is zalig, ik heb er van Br, ook niet slecht Ja

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-07 15:58

charlotvanre schreef:
Brittol schreef:
Hallo,

Alvast bedankt..

Britt Lachen

trekt ze zo hard dan dat je blaren krijgt? allé ja, ik had alleen last van men handen toen ik op een paard dat echt trok aan de teugels.

miss bestaat het leren met nopjes op? en het beste erbij is teugels met zo van die dingen op...

Nou, hij, houdt het bit vast, dus dan moet je de hele tijd aanpakken en los laten.. Daar krijg ik blaren van.

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 16:13

roeckl

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 18:45

Brittol schreef:
Nou, hij, houdt het bit vast, dus dan moet je de hele tijd aanpakken en los laten.. Daar krijg ik blaren van.

Je kan dan beter vasthouden en aandrukken. Pas loslaten als hij nageeft anders begrijpt hij het nooit!

Maargoed wat handschonen betreft:
Ik heb ze van BR 12,50 oid. voor in de winter super lekker warm. Voor in de zomer heb ik de handschoenen van de lidl, die vind ik echt super lekker maar helaas heb ik ze na de eerste keer alleen nog maar in de kindermaten kunnen vinden.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:37

Heb een hekel aan handschoenen, maar ben weer begonnen en met de kou heb ik snel wondjes en last van mijn handen.

Ik heb nu handschoenen van RSL, geheel onbekend merk maar ze zitten HEERLIJK! Ik verneem niet eens dat ik ze aan heb en ik blijf genoeg grip houden. Wilde niet deze duren (25 euro) maar had ook van 12,5 euro een handschoen aan en je verneemt het!! Ben er weg van en hoop dat ze lang mee gaan, dat is altijd afwachten natuurlijk!

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-07 20:38

oosterhoff schreef:
Brittol schreef:

Je kan dan beter vasthouden en aandrukken. Pas loslaten als hij nageeft anders begrijpt hij het nooit!

Maargoed wat handschonen betreft:
Ik heb ze van BR 12,50 oid. voor in de winter super lekker warm. Voor in de zomer heb ik de handschoenen van de lidl, die vind ik echt super lekker maar helaas heb ik ze na de eerste keer alleen nog maar in de kindermaten kunnen vinden.

Nou,ja.. Ik houd het maar zo, want het is hem zo aangeleerd (het is mijn bijrijdpaard) en het gaat goed zo, alleen die handschoenen zitten me in de weg.

Sannum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:39

roeckl.

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 15:49

LuvdaTossa schreef:
Heb een hekel aan handschoenen, maar ben weer begonnen en met de kou heb ik snel wondjes en last van mijn handen.

Ik heb nu handschoenen van RSL, geheel onbekend merk maar ze zitten HEERLIJK! Ik verneem niet eens dat ik ze aan heb en ik blijf genoeg grip houden. Wilde niet deze duren (25 euro) maar had ook van 12,5 euro een handschoen aan en je verneemt het!! Ben er weg van en hoop dat ze lang mee gaan, dat is altijd afwachten natuurlijk!

hmm ik rij eigenlijk altijd buiten, en ver nooit draag ik handschoenen, handen worden er hard van Clown .
ik blijf in combinatie met goed handschoenen, en teugels met nopjes of hoe je het noemt dan het beste Bloos en het veiligste!

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 16:37

Ik heb ook de HH suedi, ik vind ze echt super.
Rijd er super vaak mee, teugels glijden ook zeker niet uit mijn handen ermee.