Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ellepel schreef:ligt ook aan het merk zadel.
ik heb een wintec, 17 inch en heb maat 38-40 van kleren.![]()
mij is verteld dat als je in het zadel zit je een vlakke hand achter je kont moet kunnen houden voor je tegen t eind van het zadel zitdan heb je de goede maat, heb je meer of minder ruimte over dan moet je een andere inch maat hebben
Gewoon proberen dus
succes! Nadine3 schreef:
[/quote]Nadine3 schreef:Die had ik inderdaad ook doorgegeven.. maar volgens mij werd daar overheengelezen..
schaam schaam .. dacht dat ik de link goed gekopieerd had maar deze link zat dus nog onder de knop.. wat een blunder zeg..naja gelukkig staat de link er nu goed in want het is een heel handige tip!!
schaam schaam .. dacht dat ik de link goed gekopieerd had maar deze link zat dus nog onder de knop.. wat een blunder zeg..naja gelukkig staat de link er nu goed in want het is een heel handige tip!![/quote]
egnie schreef:De inch maat heeft inderdaad meer met je bovenbeenlengte te maken dan met je bibsomvang. Daarbij komt dat de 1 fijner op het ene merk zit en de andere fijner op weer een ander merk. Gewoon naar de zadelmaker en testen maar....