[WN] Welke jeans voor lange benen? en heupmodel?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SuperrrPaint

Welke jeans voor lange benen? en heupmodel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 19:27

ik heb maat 32 en lengte 38 (liefst nog langer) maar kan nooit een fijne broek vinden, Heb er 1 van continental gehad, die was wel fijn, Maar heb er nu ook een bij gekocht van wrangler en daar kan ik niet lekker mee rijden, hij zit bijna tot aan me oksels! zouden er ook broeken bestaan die wel lengte 38 hebben maar dan niet zo hoog zitten als de broeken op de westernsite's?

was beniewd of er nog meer mensen zijn die dit probleem hebben.

wendyelst

Re: Welke jeans voor lange benen? en heupmodel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 19:32

oh verkeerd gelezen dacht dat je gewoon jeans voor het dagelijkse leven bedoelde

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 20:02

Ik zie het somber in, ben ook al tijden op zoek naar lengte 38 en iets wat iets lager op mijn heupen zit...die Wranglers zitten zo verdomd hoog!

SuperrrPaint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 20:21

XoNo schreef:
Ik zie het somber in, ben ook al tijden op zoek naar lengte 38 en iets wat iets lager op mijn heupen zit...die Wranglers zitten zo verdomd hoog!

ja inderdaad, paardrijden gaat nog wel, maar zitten vind ik echt niet prettig met zoon broek. Dan moeten we toch eens een kledingbedrijf aanschrijven haha

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:05

Ik heb er een van Levi's, die zit echt heel fijn, niet te hoog, en ik heb ook heel lange benen.
Ik had die gekocht bij t outlet center, bij de Levi's winkel. Daar hebben ze echt veel keus.
Niet speciaal bedoeld om mee te rijden, maar ik heb em nu twee jaar en hij begint alleen bij de broekzakken een beetje te verslijten (daar heb ik altijd snoepjes in zitten Tong uitsteken )
Maar ik heb dan wel een wat kleiner maatje, en misschien wel meer keuze in mijn maat..

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:22

In amerika zijn de wranglers in 3 verschillende rises te krijgen. Je hebt een low- medium- en high rise dus er moet toch wel een fijne broek voor jullie te vinden zijn??? Ik vind die hele hoge taille persoonlijk ook niet lekker, de medium zit mij goed, en een low rise... ehhhh nou dat wil ik de mensen achter mij niet aandoen, of ze moeten hun kleingeld kwijt willen Knipoog

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:34

Levi's doe ik niet, die vind ik opzich al verschrikkelijk. Haha!

Maar ik zal eens kijken CC...ik wist niet dat ze 3 verschillende rises hadden (tegenwoordig? Tong uitsteken) Lachen

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:42

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:43

Nou, mag jij me vertellen waar Haha! Ik heb altijd de 13MWZ slimfit Wranglers...maar ik zie nergens iets over rises staan Tong uitsteken

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:44

Ik weet ook niet of het op de site staat hoor, het stond altijd in hun boekje, maar die krijg ik al heel lang niet meer.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:47

In Amerika heb ik dat idd gezien in de verschillende westernwinkels waar ik geweest ben. Je kunt dan kiezen hoe hoog je broek moet zitten, heel fijn.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:48

Maar waar moet ik dat vinden dan? Help mensen! Tong uitsteken
Ik shop nooit zoveel in Amerika...unfortunately Knipoog

Arizona

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 22:31

Ik heb hetzelfde probleen, kleine breedtemaat, grote lengtemaat.
Gewoonweg niet aan te komen! Absurt eigenlijk, er zou genoeg markt voor zijn.
Er zijn wel lengtematen 36 en 38 alleen daar zit weinig 'dames' model in, die zitten inderdaad erg hoog.
Momenteel heb ik een Lee, die gaan tot lengtemaat 35, eigenlijk te kort.... maar ik rijd voor het gemak maar met mijn laarzen over m'n broek....

SuperrrPaint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 22:58

dus er is nog wel hoop???? Gaat er nog iemand naar amerika??? heb ik wel een lijstje!!

ga toch eens in amerika zoeken naar die broeken dan

levibroeken vind ik wel fijn, zal eens gaan kijken bij zoon winkel, bedankt!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 23:05

Ik kan niet rijden met een broek met een dubbele naad aan de binnenkant van mijn been...dan rijd ik mijn knieën gegarandeerd open! Dus ik moet echt wel een "rij-spijkerbroek" hebben!

SuperrrPaint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 23:23

XoNo schreef:
Ik kan niet rijden met een broek met een dubbele naad aan de binnenkant van mijn been...dan rijd ik mijn knieën gegarandeerd open! Dus ik moet echt wel een "rij-spijkerbroek" hebben!

ow dat is wel lastig, ik kan met alle broeken wel rijden, alleen is het geen pan als die te kort is..

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 23:32

Nee, dat is zeker geen pan...ik kan van normale broeken wel lengte 34-36 hebben, maar met rijden MOET ik een 38 Haha!

Shotime

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 01:25

crazycactus schreef:
In amerika zijn de wranglers in 3 verschillende rises te krijgen. Je hebt een low- medium- en high rise

Ja klopt, dat is de wrangler Aura, die heb ik een paar gekocht toen ik afgelopen zomer bij Sheplers was, damesbroeken overigens Knipoog
Zit geweldig maar ik heb de langste lengte die er van deze broeken is, (short/medium/tall) en die zijn naar
mijn smaak nog iets te kort met rijden, en ik heb niet eens zo'n lange benen... dus das niet echt tall vind ik.

Krista

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 10:14

Had je al eens gekeken naar een Wrangler Daytona? - laag op de heup (en niet te laag om tijdens het rijden een bouwvakkersdecollete te hebben Haha! Knipoog ), toffe look - alsof je hem al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren aan hebt en behoorlijk lang. Ik weet dat westernspul ze zowiezo verkoopt, ik ben er persoonlijk lyrisch over. Die normale Wranglers vind ik echt verschrikkelijk zitten - hoog in de taille zodat je echt een 'mevrouwenbuik' krijgt (hm - je kan je maar ergens druk overmaken als je gaat paardrijden Bloos )

Arizona

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 11:25

Krista schreef:
Had je al eens gekeken naar een Wrangler Daytona? - laag op de heup (en niet te laag om tijdens het rijden een bouwvakkersdecollete te hebben Haha! Knipoog ), toffe look - alsof je hem al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren aan hebt en behoorlijk lang. Ik weet dat westernspul ze zowiezo verkoopt, ik ben er persoonlijk lyrisch over. Die normale Wranglers vind ik echt verschrikkelijk zitten - hoog in de taille zodat je echt een 'mevrouwenbuik' krijgt (hm - je kan je maar ergens druk overmaken als je gaat paardrijden Bloos )

Ik heb deze ook, inderdaad mooie broek, maar te kort!
Ze gaan helaas maar tot lengtemaat 34.

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 11:41

Effe een berichtje om dit topic te volgen.
Lengte is bij mij ook altijd een probleem.

Ik heb van het weekend een levi 501 gekocht, speciaal model en gewassen, super soepel, weet alleen nog niet of ik er mee kan rijden, maar hij zit net zo lekker als mijn joggingbroek Knipoog

Die puppies in de winkel hadden ook zoiets van: mevrouw 36 is wel heel lang hoor, zelfs voor mannen. Ja, tot ik hem aanhad. 34 komt net over mijn enkels... :<

Krista

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 12:33

Arizona schreef:
Ik heb deze ook, inderdaad mooie broek, maar te kort!
Ze gaan helaas maar tot lengtemaat 34.

Rapapapaaaaa Go jij! Go jij! Knipoog ik heb een 30/36, echt superlang, langer dan een normale 36 - dus ze zijn er inmiddels! Ik draag hem ook graag op mijn 'fashionable westernboots' met hak van 8 cm - en dan nog slijt hij op de grond af.

Arizona

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 12:52

Krista schreef:
Rapapapaaaaa Go jij! Go jij! Knipoog ik heb een 30/36, echt superlang, langer dan een normale 36 - dus ze zijn er inmiddels! Ik draag hem ook graag op mijn 'fashionable westernboots' met hak van 8 cm - en dan nog slijt hij op de grond af.

geweldig! Go jij! Go jij!
waar heb je die gekocht? gewoon in een spijkerbroekenwinkel?

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 13:38

Allemaal erg leuk, maar ik en Superpaint zijn niet op zoek naar een damesspijkerboek Tong uitsteken

Arizona

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 13:41

XoNo schreef:
Allemaal erg leuk, maar ik en Superpaint zijn niet op zoek naar een damesspijkerboek Tong uitsteken

als ze voor dames al lengtemaat 36 hebben....