Alvast bedankt voor de reacties!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Liezel1 schreef:ook wij rijden altijd met springschoenen.. anders trappen de paarden met de achterhoeven de voor ijzers af... of snijden zichzelf in de kootholte...
nu snijden ze de springschoenen..
Alytje schreef:Krijgen jullie paarden geen witte plekken/wondjes van die springschoenen? Daar gaat toch allemaal zand tussen zitten?
Wilawander schreef:Mijn merrie staat op speciaal beslag waarbij ik me niet kan permitteren dat ze het er onderweg slaat. Wat haar meestal goed lukte. Gebruik sinds een jaar 24 uur per dag springschoenen voor en het gaat goed. heb in de winter meestal rubberen en in de zomer neopreen
Alytje schreef:Krijgen jullie paarden geen witte plekken/wondjes van die springschoenen? Daar gaat toch allemaal zand tussen zitten?
Henrieke schreef:Wilawander schreef:Mijn merrie staat op speciaal beslag waarbij ik me niet kan permitteren dat ze het er onderweg slaat. Wat haar meestal goed lukte. Gebruik sinds een jaar 24 uur per dag springschoenen voor en het gaat goed. heb in de winter meestal rubberen en in de zomer neopreen
mag ik vragen waarom?