Ik zit te zoeken op internet maar ik kan het niet vinden. Ik stel mijn vraag daarom aan jullie waarmee ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met sites en foto's.
Ik zoek twee heel duidelijke afbeeldingen. Van niet te kleine formaat. Het gaat dus niet om foto's. Een afbeelding, van die duidelijke getekenden die meestal in van die rij-leerboeken staan. Dus gewoon wit/zwart. witte achtergrond, zwarte lijnen.
Op die afbeelding moet staan:
- 1 afbeelding met het hoofd van een paard die een hoofdstel met lage neusriem goed omheeft. - 1 afbeelding waarbij te zien is hoe een zadel GOED is weggehangen. ( met name de opgestoken beugelriemen )
Alvast bedankt,
Groetjes Hannanas
( p.s dit vind ik niet bij aangeboden/gezocht horen. )
Misschien aan een webshop vragen of je een foto van hun hoofdstel met lage neusriem mag gebruiken, maar in het verband met het Copyright zou ik toch zelf foto's maken en dan in bijvoorbeeld photoshop de achtergrond eruit snijden. in photoshop kun je het ook getekend laten lijken
Ik heb even van het hoofdstel met lage neusriem van Divoza een soort van tekening gemaakt, het heeft nu wel meer van het tekening maar nog niet echt, je moet maar kijken wat je ervan vind. Voor: Na:
Nou.. als ik zelf niet al had gegoogled zou ik het hier niet vragen he....!
Die plaatsjes had ik zelf ook al gevonden. Hmm misschien moet ik het daar maar mee doen.
Kijk het is voor een boerderij met pony's... en je raad het al... pennymeisjes! Er wordt erg slordig en verkeerd met de spullen, onderandere zadels en hoofdstellen, omgegaan. Stijgbeugels en riemen die gewoon over het zadel geslagen worden waarvan het gevolg is dat de "beugelriemen-flapjes" omhoog gaan staan, knikken en etc. Beugelriemen zelf gaan ook ****. Riemen die gewoon met slag en al eroverheen worden gegooid. Hoofdstel wordt niet goed opgeborgen en de neusriemen niet goed vastgemaakt.
Om er allemaal nog extra bovenop te zitten hebben we regels gemaakt en willen we graag een plaatje van een zadel ( goed opgeboren zoals de beugelriemen ) en een plaatje hoe een hoofdstel nou werkelijk moet zitten ophangen. Natuurlijk op A4 formaat, zodat niemand er overheen kan kijken.
Misschien moeten we zelf maar even onze artistieke kunsten laten vertonen, en het gewoon proberen te tekenen
Kan je niet zelf een foto maken van jullie zadel en hoofdstel terwijl dat netjes hangt zoals het moet hangen? Dat is misschien ook het duidelijkst voor die meisjes?