Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelDun schreef:Dat kan. Graag zelfs.....Maar aangezien jij zo goed met voorbeeldjes bent, laat maar zien hoe het dan moet....
sablou schreef:Beste DD,
Als iemand, die niet beter weet, op jouw aanwijzingen een zadel gaat selecteren is de de kans meer dan groot, dat ie de mist in gaat. Je advies is niet correct.
Vervolgens leg ik met een eenvoudig voorbeeld uit, waarom jou advies verkeerd is en dan ga jij mijn plaatje (los uit de pols getekend) lopen nameten of ik de afstanden wel correct ingetekend heb.
Dan kom je met commentaar, ik met tegen-commentaar en dan vraag je om "goede uitleg".
Goede, gedegen en eerlijke uitleg vergt meer dan 2 uur. Dat krijg ik op een forum nooit voor elkaar (los van het feit dat ik geen zin heb om hier weer met DD's welles-nietes te gaan zitten typen).
Daarop geef ik dus aan hoe iemand, geheel vrijblijvend advies kan inwinnen (velen op Bokt gingen wel en weten dus van de hoed en de rand m.b.t. mijn manier van "presenteren") en dan ga gooi jij het op reclame klantenwerving en weet ik niet allemaal wat.
Wedden dat je laatste antwoord weer gaat richting boomlose zadels?
MVG Louis