Welke Maat ?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

x_MAARTJE

Welke Maat ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-07 10:18

Er zullen vast al een hoop topic's over zijn maar welke maat hoofdstel zal ik kopen voor mijn verzorgpony? Aangezien het niet mijn eigen pony is vind ik het zo zonde om de verkeerde maat aan te schaffen...

Een Pony of een Cob?

Het is een Pony van 1.39met geen abnormaal klein/groot hoofd.
Een "normale" D pony dus. Ik weet het ras niet precies. Maar het is geen zwaar gebouwde pony.

Anoniem

Re: Welke Maat ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 10:20

Ik denk dat maat Pony wel goed zit, anders meet je het hoofdstel helemaal op en dan ga je in de winkel kijken welke past.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 10:26

ik denk ook maat pony Haha!

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 10:27

Ik weet niet of je in de winkel of op internet een hoofdstel wilt kopen maar als je naar een winkel gaat dan kun je daar ook advies krijgen en soms ook nog ruilen ( ik kon dat wel iig )

x_MAARTJE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-07 10:39

Het probleem is dat mijn budget maar zeer beperkt is omdat het niet mijn eigen pony is. En ik weet niet of ik in de winkel voor dat budget een hoofdstel kan kopen, mijn budget ligt namelijk zo rond de €15,00/€20,00

x_MAARTJE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-07 10:40

Maar ik ga er vandaag toch heen dus dan ga ik alles meten... van bit tot zweetdeken Haha!

Nienkespan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 11:21

Als we het toch over maten hebben. Weet iemand of de veulenmond nog breder wordt? Ze is nu 2 en wil een bitje kopen?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 16:28

x_MAARTJE schreef:
Het probleem is dat mijn budget maar zeer beperkt is omdat het niet mijn eigen pony is. En ik weet niet of ik in de winkel voor dat budget een hoofdstel kan kopen, mijn budget ligt namelijk zo rond de €15,00/€20,00

Voor 15-20 euro heb je geen hoofdstel van goede kwaliteit... Dat kan haast niet voor dat bedrag. Misschien de overweging waard om er wat meer aan uit te geven en dan meer de garantie te hebben dat het langer mee gaat?

Maat Pony zal idd wel moeten passen ja...

__elise__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 16:34

Nienkespan schreef:
Als we het toch over maten hebben. Weet iemand of de veulenmond nog breder wordt? Ze is nu 2 en wil een bitje kopen?

waarom zou je voor een pony van 2 een bit kopen Verward

x_MAARTJE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-07 19:46

rowo schreef:
Voor 15-20 euro heb je geen hoofdstel van goede kwaliteit... Dat kan haast niet voor dat bedrag. Misschien de overweging waard om er wat meer aan uit te geven en dan meer de garantie te hebben dat het langer mee gaat?

Maat Pony zal idd wel moeten passen ja...

Ja misschien wel, of hier op BOKT naar 2e hands kijken, nja ik zal er nog maar eens over na denken Knipoog Want het is natuurlijk voor een verzorgpony dus niet voor dagelijks gebruik Clown