paard van 1.58m, met brede rug en niet al te hoge schoft (boom maat 30/31)
En dan doel ik op een dressuurzadel met diepe zit.
Welke richting moet ik dan op, welke merken of modellen?
Ik heb er echt de ballen verstand van namelijk

Alvast bedankt!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
El_Beauty schreef:Zulke topics kom ik elke dag wel zo'n 10 keer tegen leer de zoekfunctie te gebruiken dan komen er genoeg antwoorden op je vragen !!
jackenokie schreef:stubben scancina zoiets is heel goed voor paarden emt hoge schoft en brede rug
jackenokie schreef:stubben scancina zoiets is heel goed voor paarden emt hoge schoft en brede rug
Ilse schreef:Ik ben toendertijd samen met van Rijs uitgekomen op een Euroriding, deze lag op mijn rondgeribte het stilste en fijnste (de meeste zadels schoven van links naar rechts)
sissie schreef:Ilse schreef:Ik ben toendertijd samen met van Rijs uitgekomen op een Euroriding, deze lag op mijn rondgeribte het stilste en fijnste (de meeste zadels schoven van links naar rechts)
Inderdaad. Mijn merrie is ook best rond, en daar heb ik ook een Euroriding (Diamant) voor. Ik geloof dat ze de grootste boommaat van Euroriding heeft, maar ik kan mis zitten.
Blueberry schreef:ik ben zelf wel weg van wintec en zit nu te denken aan het model "isabell werth". Zou dat passen? De bomen van wintec zijn toch altijd verwisselbaar?
Soet schreef:Een wintec misschien? *Vervangbare boom!