Ik weet dat er al tig topics lopen over Euroriding enzo, maar even een andere vraag nu..
Ik wou graag een informeren voor een Euroriding Luxor, maar ik mailde naar de winkel (een van de 2 in België die dit merk tot nu toe verkoopt) en ik kreeg dit antwoord:
''We hebben nagevraagd of we de Luxor van Euroriding kunnen bestellen. Maar blijkbaar is het zadel niet meer op voorraad en wordt het ook niet meer gemaakt...''
Ik dacht dat dit juist een vrij populair zadel was? Worden ze dan ook niet meer in Nederland verkocht en gemaakt? De Diamant D is hier wel te krijgen, maar mijn voorkeur ging eigenlijk naar de Luxor..
Voor dit zadel is de anatomica in de plaats gekomen. Je kunt op de site kijken van het drunens ruiterhuis. Daar staat meer informatie op over dit zadel. succes met zoeken.
klopt, soms heb je geluk dat er nog een luxor ergens op voorraad is in de juiste maat, maar ze worden idd niet meer besteld. Zoals hierboven al staat www.drunensruiterhuis.nl
Oh dat wist ik niet! En die Anatomica, hebben jullie daar soms ervaring mee? Welke kwaliteit het is? En weet soms iemand de prijs ongeveer? Maar je kan ze enkel kopen in Nederland zie ik, wel jammer ..
Ik heb zelf een Anatomica en ben er erg over te spreken! Ik wilde in eerste instantie ook een Luxor maar kreeg hetzelfde verhaal te horen als jij. Uiteindelijk is het dus de Anatomica geworden en eigenlijk vind ik hem zelfs nog wat fijner zitten als de Luxor. (dit is natuurlijk persoonlijk) De Anatomica kost 1599 kaal.
Ik heb sinds half december ook de anatomica en vind het echt een superfijn zadel. Ligt op heel veel paarden goed en heeft een fijne zachte zit en zachte wrongen.
Ik heb ook een anatomica, echt een geweldig zadel, zit als een huis!!! Maar het is niet ter vervanging van de Luxor. De Luxor gaat zijn model iets aanpassen en heeft de productie van het vorige model daarom stopgezet. Het nieuwe model is echter een jaar vertraagd dus vandaar dat er nu even geen nieuwe Luxor te krijgen is. En de Anatomica komt van dezelfde producent dus heeft grote gelijkenis met de Luxor.