Zo is hij duidelijk niet zo mooi hersteld en zitten er zelf gaten in

Nu ben ik momenteel paardloos en zat er aan te denken om nu eens tijd te nemen om het allemaal te herstellen.Aangezien het echt een heerlijk zadel is. Alleen als het de moeite is natuurlijk (ga geen honderden euros uitgeven ervoor) dus aan jullie de vraag of jullie een vermoeden hebben wat het kostenplaatje is.. En zouden jullie durven dit bij een goede schoenmaker binnen te steken, of zouden jullie echt naar een erkende zadelmaker gaan(waar een prijskaartje aan hangt)
Hier enkele fotos:
rechterkant zadel,gat
zelfde aan linkerkant,maar kleiner
rechterkant scheur in onderste zweetblad ,2de foto: dezelfde scheur, loopt door tot onderkant zadel
Dit is echt ZOOO lelijk,waarschijnlijk was er gewoon een naad losgekomen(zoals aan de linkerkant:zie volgende fotos), en er is gewoon een stuk leer op GEPLAKT, waarvan de lijm het nu begeeft.(logisch!!)
linkerkant komt los
singelsloten zien er ook maar fragiel uit, gewoon stuk aangenaaid, waardoor de gaatjes ook nog eens ongelijk komen.Kan volgens mij elk moment breken :S
Dit heeft ie langs beide kanten, naast de bevestiging van de singelsloten. Volgens mij hebben ze die gemaakt voor het opvullen van het zadel. Moeten ze die dan niet weer dichtmaken?!?
Zo dat was het dan! hier nog eens een gewone foto van het zadel:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=NVFFFLGT