Kan iemand mij vertellen wat de 1 is en wat de 2, want ik vind het een grote maat (zitvlak) met een normale/ruime boom, want het ligt goed op mijn tinker.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nashke schreef:geen idee...
Maar beetje offtopic: heb je dat zadel tweedehands gekocht?
Het lijkt alsof daar links van de 1, iets is 'weggekrast' of zie ik dat nu verkeerd?
Sokkebok schreef:Nashke schreef:geen idee...
Maar beetje offtopic: heb je dat zadel tweedehands gekocht?
Het lijkt alsof daar links van de 1, iets is 'weggekrast' of zie ik dat nu verkeerd?
Haha, dat klopt! Dat heb ik zelf bewerkt (op de foto) omdat daar een nummer staat van het zadel.
Ik heb het zadel van een kennis overgekocht, zij had het lang geleden nieuw gekocht, dus idd 2e hands
mariska1989 schreef:Bij 'mijn' kieffer is het nummer na de reeks getallen de boommaat (in jouw geval dus 1) Maar er staat niets onder qua getal. Het lijkt mij eerlijk gezegd ee nbeetje sterk dat een tinker boommaat 1 heeft, but don't shoot me if i'm wrong..
Sokkebok schreef:mariska1989 schreef:Bij 'mijn' kieffer is het nummer na de reeks getallen de boommaat (in jouw geval dus 1) Maar er staat niets onder qua getal. Het lijkt mij eerlijk gezegd ee nbeetje sterk dat een tinker boommaat 1 heeft, but don't shoot me if i'm wrong..