Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maaike van de vis schreef:Hij is breed genoeg, en ligt als een huis. Ik zit er zelf ook lekker op, vind het zeker geen plank. Ook fijn dat het niet zo'n diepe gedwongen zit heeft, aangezien ik een westernzadel gewend ben.
maaike van de vis schreef:Haha nee?
Ja, ik ben aangestoken door het Fjordenvirus dankzij Stal Dolfing, waarvan ik mijn Fjord ook heb gekocht.
Jij had een tijdje terug toch zo'n Massimozadel geprobeerd? Daar heb ik je toen nog over gePBt omdat ik die misschien zo een ook wel wilde proberen voor Verae.
MISTRAL94 schreef:Lissy: De wrong kun je aanpassen dus dat is geen reden. Het zadel is idd breder bovenop maar ik denk dat dat juist voor lange afstanden wel prettig zit. Als ik intensief rij met mijn Scandica rij ik mezelf nog weleens kapot (ja ja op die l*llige plek) Met de Maestoso heb ik dit probleem niet
MISTRAL94 schreef:Wat bedoel je Maaike? Dat je het zaakje kapot rijdt tijdens een uurtje intensief rijden?
MISTRAL94 schreef:TS: Is de Maestoso geen optie voor je?
MISTRAL94 schreef:Mijn 3e zadel komt eraan en ik heb gelukkig alleen maar goede ervaringen met Kootstra! Voor mij niemand anders meer3 boommaten te klein lijkt me overigens wel erg stug kijk dat er 1 boommaat wijdte verschil in zit ala maar 3 lijkt me wel erg veel
Maar goed waar mensen werken worden fouten gemaakt