Omdat ik er aan denk een Wintec 500 dressuur te kopen, zou ik mijn 2000 vzh weg doen. Het zadel is 4 jaar oud, echt nauwelijks gebruikssporen, hoogstens wat stoffig en nooit gevallen of iets dergelijks.
Wat is nu een reëel bedrag voor zo'n 2dehands zadel? Met beugels e.d. erbij en zonder?
Als hij geen bruik sporen of zo heeft zou ik hem proberen voor 300 weg te doen!! Maar hoger niet (ja.. je kan het altijd proberen maar dan zou ik hem gewoon nieuw kopen! )
Haha mja, ik dacht er compleet €250 voor te vragen maar weet niet of dat redelijk is. Nieuwzijnde kost hij op een website trouwens 500 euro en nog wat nu.
ja dat is wel redelijk ja! Maar als hij echt nog geen gebruiksporen heeft en ie nieuw -500 kost zou je er best wel 300 voor mogen vragen en als iedereen dat te hoog vind kan je het nog op -250 zetten Maar 250 is ook wel redelijk!
Volgens mij is hij nieuw compleet ook iets duurder dan de 450 die jij noemt, ik herinner me namelijk meer een prijs van 500 a 550 euro. En ik zit een beetje in dezelfde situatie ik heb mijn zadel een half jaar gebruikt en ik vind dat je erg weinig terugkrijgt voor wintecs als ik de prijzen op marktplaats zie, dus hij blijft bij mij gewoon in de kast liggen.
In principe ben ik met het zadel toch niets meer. Het is inmiddels te klein en ik wil overgaan op een dressuurzadel dus kan ik 'm beter verkopen en dat geld mee in een nieuw zadel steken. Moet nog even bekijken of ik het compleet of kaal verkoop.