Ik heb even een aantal dingen nodig voor mn paard,zweetdeken etc. ik zat net even te kijken op internet, waar bestel jij als je het wel eens via internet besteld en hoe lang duurt het? Ik heb gekeken bij Piaffe,wie weet hoe lang het bij divoza duurt?
divoza weet ik niet hoe lang het duurt, maar ik heb deze week bij ooteman bestelt en daar zou het 2 tot 3 dagen duren (zogauw ze je geld binnen hebben), dus ik ben benieuwd. Laat het hier wel weten als ik het binnen heb.
Heb ook net bij Ooteman besteld. (Het is daar nu uitverkoop, ook veel dekens ed) Nadeel vind ik nu wel dat je door de uitverkoop niet onder rembours kan laten verzenden. (Maar met die prijzen mag ik daar van mezelf al eigenlijk niet eens over zeuren ..)
Laatst bijgewerkt door M_i_R op 24-01-07 17:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb goede ervaringen met PourCheval,budgetruitersport,reitshopcuxland,Ooteman(al bleef daar de bestelling wel een tijdje weg),paardenshop en Libella
divoza is prut, vriendin van me heeft 1.5 maand moetten wachten op haar bestelling omdat er wat fout was gegaan(ze hadden haar over het hoofd gezien..)
divoza is prut, vriendin van me heeft 1.5 maand moetten wachten op haar bestelling omdat er wat fout was gegaan(ze hadden haar over het hoofd gezien..)
ik ben grote fan van de paardendrogist.nl Hele snelle bezorging en goede service. Als je vragen hebt helpen ze je goed aan de telefoon. Ik kreeg laatst iets verkeerd geleverd, kon ik het gratis terugsturen en de volgende dag had ik de goede al in huis. Ze sturen het direct op zonder dat ze het andere terughebben. Ik heb daar een doorlopende machtiging dus ze sturen alles gewoon op en halen het daarna van mijn rekening.
met budgetruitersport heb ik ook prima ervaringen.
Piaffe heb ik iets besteld, prima gegaan maar wat lang gewacht. Mijn vriendin heeft met piaffe slechte ervaringen. (heel lang gewacht op een deken die steeds zou komen maar niet kwam)
divoza vind ik echt duur!
En ooteman is vlakbij mijn werk dus daar kom ik al veel te vaak....
Divoza zou ik niet zo snel iets bestellen, staan niet echt bekend om goede service in het algemeen. Ik kreeg een keer een pakketje terwijl ik niet eens wat besteld had, heel raar.
Ooteman vond ik wel goed ! kreeg snel m'n bestelling was dik in orde.
paardendrogist heb ik echt al heel vaak besteld, en echt topservice..
en divoza vind ik echt te duur, had een keer onder de 25 euro besteld, moest ik 9.20 euro verzendkosten betalen!
agradi had een keer een goede aanbieding 30 euro voor 4 beenbeschermers, dus ik besteld.. en het kwam maar niet, ik bellen bleek het een foutje in de catalogus te zijn geweest, 2 beenbeschermers ipv 4. maar ze kon me dan wel tegemoet komen.. 2.50
en huppa had ik laatst een deken gezien, en ik opgebeld welke ik wou hebben en me stiefvader zou hem dan ophalen. wel dezelfde deken, maar de kleur wijkte wel iets af..
de aanbiedingen van ooteman vind ik wel helemaal goed, maar de service.. omdat ooteman vlakbij me vaders huis is, ga ik er vaak heen. maar zelfs als je al boven de 100 euro heb en je wil nog meer, en ze staan met z'n 3en in de winkel en 3 klanten dan moet je nog wachten (op niks). ik moet daar altijd wachten als ik wat wil vragen. (maar ik ga er zometeen heen dus dan zal het helemaal wel drama zijn met die uitverkoop)
maar bij me vaders huis zijn 3 paardenwinkels in de buurt en bij me moeders huis zijn 4 paardenwinkels op fietsafstand dus ik bestel meesta via 1 van de winkels wat ik wil hebben.
want met dat bestellen ben ik ook een beetje klaar..