Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rachelll schreef:Tip: van rijs in zevenhuizen
#Ymke# schreef:euroriding, maar dan een ander model? De luxor hebben sommige winkels nog op voorraad (word niet meer gemaakt) en de diamant?
vera23 schreef:Passie is idd ook heel goed heb ik voor regina... maar wel wat prijziger..ligt er ook aan wat je ervoor uit kan/wil geven
vera23 schreef:Wat ik het nadeel vind als ze naar je toe komen,,,is dat het maar beperkt is wat ze dan mee brengen ga je erheen kan je veel meer passen
Femmy schreef:Ik kon ook niet langer wachten omdat de KN totaal niet op Vaar lag. Liever had ik gewacht totdat hij volgroeid was. De PSL zat vorig jaar rond de 1550 en met een extra diepe zit 1650. Geheel compleet met beugels beugelriemen en singel en 1 opvulbeurt gratis. Bij van Rijs. Probeer je je huidige zadel in ruilen?
Scum schreef:KN vind ik geweldig. Maar voor jou lijkt me een Ainsley veel fijner. Die heeft een veel diepere zit dan een KN.
Javayo schreef:Femmy schreef:Ik kon ook niet langer wachten omdat de KN totaal niet op Vaar lag. Liever had ik gewacht totdat hij volgroeid was. De PSL zat vorig jaar rond de 1550 en met een extra diepe zit 1650. Geheel compleet met beugels beugelriemen en singel en 1 opvulbeurt gratis. Bij van Rijs. Probeer je je huidige zadel in ruilen?
Ja, ik heb mijn huidige zadel daar gekocht dus die wil ik wel inruilen als het ff kan.
vera23 schreef:Javayo schreef:Ja, ik heb mijn huidige zadel daar gekocht dus die wil ik wel inruilen als het ff kan.
Als het ff Kan