ik heb het zadel op de site zien staan en vind het een zeer mooi zadel voor een schappelijke prijs.
aangezien ik een jonge pony heb, wil ik graag een verwisselbare boom en ik ben verslaafd aan bruin

barst maar los!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Steffie89 schreef:Dacht het zelfde als Liedje
Er zijn verschillende meningen over. Zelf ben ik tevreden met de zadels.
Zijn inderdaad fijn voor het inrijden.
Als je kont natuurlijk een zacht leren zadel is gewend is het wel een omschakkeling.
Wintec is heel persoonlijk
Liedje schreef:Nou, ik neem aan dat het dezelfde is als de zwarteEn daar zijn wisselende reacties over
Het hangt er maar net vanaf wat je fijn vind en wat je gewend bent
Yentl_ schreef:wie heeft er ervaring met het bruine wintec 500 dressuurzadel?
ik heb het zadel op de site zien staan en vind het een zeer mooi zadel voor een schappelijke prijs.
aangezien ik een jonge pony heb, wil ik graag een verwisselbare boom en ik ben verslaafd aan bruin
barst maar los!
Jen_Elegance schreef:Het enige fijne aan wintec vind ik de makkelijk verwisselbare boom, de redelijk fijne zit en dat het zadel niet afgeeft aan je witte rijbroek
Maar voor mijn paard is het helaas niets, de kussens van de wintecs die ik in handen heb gehad zijn keihard, toch geprobeerd maar zijn haren onder de kussens schuren letterlijk af.
Nog iemand voor uit Ede laten komen, maar die zei eerlijk dat hij eigenlijk zeer weinig tot niks kon veranderen aan wintecs.
Dinsdag heb ik gelukkig een ander zadel en staat mijn wintec te koop