Eskadron peesbeschermers?!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dancertjje

Eskadron peesbeschermers?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-07 13:46

Ik had interesse in de pees en kogelbeschermers van Eskadron,maar toen zag ik dit prijsverschil en eigenlijk zag ik tussen de twee peesbeschermers geen verschil. Bloos Weten jullie het misschien? Ja misschien is die van 68,95,- iets langer?maar wat heeft dit voor voor en nadelen?! Verward

http://divoza.com/isroot/DivozaStore/li ... _20135.jpg
Peesbeschermers Eskadron (art.no.: 20135)
Deze peesbeschermer wordt vaak gebruikt voor de achterbenen om ervoor te zorgen dat springpaarden deze hoger optillen. Reeds in gebruik bij vele topruiters. Maat paard.
€ 68.95

http://divoza.com/isroot/DivozaStore/li ... _20134.jpg
Eskadron L. Beerbaum (art.no.: 20134)
Sterke topkwaliteit peesbeschermer met zachte, afwasbare binnenzijde. Machine wasbaar.
€ 41.95

Hopelijk weet iemand het? Vork
(Ps.ik doe vooral dressuur Clown )

Oewps!!! Ik zie het al die ene is voor voor en de andere voor de achterbenen Clown sorry!

nd423

Re: Eskadron peesbeschermers?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 13:48

De duurdere is voor de achterbenen, niet voor de voorbenen. De onderste zijn wel voor de voorbenen.

Matsjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 13:51

nd423 schreef:
De duurdere is voor de achterbenen, niet voor de voorbenen. De onderste zijn wel voor de voorbenen.

Hij is niet voor de achterbenen maar wordt vaak gebruikt voor de achterbenen

Dat staat er teminste:P

nd423

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 14:26

Op de website van Divoza staat: "Prachtige peesbeschermer voor de achterbenen." Ze passen ook niet om de voorbenen, daar zijn ze te lang voor. Het stukje tekst: "Deze peesbeschermer wordt vaak gebruikt voor de achterbenen om ervoor te zorgen dat springpaarden deze hoger optillen" daarmee wordt bedoeld gebruikt ipv pijpkousen en andere dichte beschermers, aangezien deze open zijn aan de voorkant. Kijk anders even op de website van Eskadron.

Edit:
Zie nu net dat TS her bericht ge-edit heeft Haha!

jumpsiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 17:35

idd de bovenste beschermers zijn voor de achterbenen. en zijn duurder omdat ze langer zijn

Matsjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 20:04

nd423 schreef:
Op de website van Divoza staat: "Prachtige peesbeschermer voor de achterbenen." Ze passen ook niet om de voorbenen, daar zijn ze te lang voor. Het stukje tekst: "Deze peesbeschermer wordt vaak gebruikt voor de achterbenen om ervoor te zorgen dat springpaarden deze hoger optillen" daarmee wordt bedoeld gebruikt ipv pijpkousen en andere dichte beschermers, aangezien deze open zijn aan de voorkant. Kijk anders even op de website van Eskadron.

Edit:
Zie nu net dat TS her bericht ge-edit heeft Haha!

Ow oke, ik had de site niet gelezen Lachen Alleen dat stukje eronder Haha!

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 20:34

wat betekent TS eigenlijk??