Nu is mijn vraag kan ik dit zadel verkopen? (Aangezien ik allemaal topics tegen kom over slechte westernzadels etc). Wat voor merk zadel is het? Wat zouden jullie mij adviseren als vraagprijs?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marigold schreef:je kon toch zien dat het een goedkoop zadel is, als de beugelriem ophanging met drie spijikers was, in plaats van een stevigere ophanging?
yvvv schreef:Maar nu snap ik iets niet... Het is niet aanvallend bedoeld, maar ik vraag het me af...
Je vraagt hier om advies of je het zadel zou kunnen verkopen en het algemene antwoord is NEE. Nu kijk ik uit belangstelling naar je site in je onderschrift en daar zie ik tot mijn verbazing het zadel toch te koop staan?
Mensen die er verstand van hebben, weten dat een prijs van 100 euro voor een zadel niets kan zijn. Maar dan heb je er ook nog de onwetende mensen bij en de mensen die niet veel geld voor een recreatiezadeltje willen neerleggen, en die mensen zullen dus gaan contacten met je (is zo mijn mening).
Heb je het zadel met een reden op je site gezet?
Nogmaals, gewoon een vraag, niet aanvallend bedoeld!
DubbelDun schreef:Zadel zit er leuk uit aan de muur, en daar hoort ie te hangen. Iig ver van een paardenrug.