Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bitch schreef:Als het zadel van achter kiept, is van voren te smal, dus de boomtakken prikken zich vast in de schoft, en de achterkant sluit niet meer.
Een bontje ertussen vergroot je huidige probleem alleen maar.
Aangezien ik hetzelfde probleem momenteel ondervind, paard is te rond bij zijn schoft geworden, en nu hij op een SonjaBakker-dieet staat, met veel beweging, begint hij langzaamaan minder rond te worden.
Helaas zal het vet rond zijn schoft, zich als laatste gaan verwijderen... dus nog ff doorhobbelen zonder zadel, meid![]()
Lynn_Nikita schreef:mijn paard heeft ook niet ceht goed emodel nu en de singel zat iets te los omdat ik geen passende singel meer heb. Ben nu al 2 weken zonder zadel aan rijden, gaat best goed op zon brede rug!!
maar ik wil gewoon weten wat als tijdelijke oplossing zou kunnen helpen,
drowning schreef:Meestal houdt dit gewoon in dat het zadel niet goed ligt.. Is er naar gekeken toen je het kocht? Je moet er echt even naar laten kijken, want dit klinkt niet echt 'passend'
Lynn_Nikita schreef:probleem is opgelost, ik heb nu een passende singel en denk dat hij vorige keer toch te los heeft gezete. bedankt