Wie rijdt er met de Barnsby avg?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jodievanmij

Wie rijdt er met de Barnsby avg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-07 15:11

Ik vraag mij af wie er allemaal met een Barnsby AVG rijden..

Ik wil graag weten wat je van het leer vind en van de zit en wrong.
Er zijn dacht ik 2 soorten van.
De een heeft een iets diepere zit en hele wrongen de ander een iets minder diepe zit met halve wrongen.
Graag jullie ervaringen met de Barnsby AVG.

Ben alleen geinteresseerd in het type AVG omdat ik het van de andere types wel weet!

Dus brandt los!

Alvast bedankt!

RedFlame

Re: Wie rijdt er met de Barnsby avg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 20:33

Ik heb een tijdje met de Barsnby AVg gereden, moest in het begin erg wennen aan de hoge boom (wat nodig was voor mijn paard), maar toen ik daar aan gewent was vond ik het een erg fijn zadel, ik ahd een 2e handse dus die was helemala fijn soepel alleen was het leer bij de kniewrongen wel erg gebarsten.
De dikke kniewrongen vond ik wel erg fijn (heb ik nu nog steeds bij mijn kentaur zadel). Maar heb dat zadel maar 2 maanden gereden dus heb geen idee of de kwaliteit goed is, het was een redelijk oud zadel wat er wel nog netjes uitzag niet verkleurd ofzo.

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 20:35

Heb je een foto van dit zadel? ik heb een oudere tweedehands barnsby gekocht, en heb geen idee welk typpe dit is..;en zou het graag weten Lachen sorry offtopic

Jodievanmij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-07 20:42

@ RedFlame: Wat vond je van de diepte van de zit? Gedwongen of viel dat mee? Is het vergelijkbaar met de prestige top dressage kwa diepte? Of meer met de oudere kn zadels?
Of meer met Hulsebos of juist met een heel ander zadel of met geen zadel te vergelijken?

@ Nashke Foto heb ik je per pb gestuurd!

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 12:26

Ik heb ook een tijdje met een Barsnby AVG Bonfire gereden. Heel fijn zadel! Ja
Op het eerste zicht lijkt het alsof het zadel een hele diepe zit heeft (deels te wijten aan de hoog opgewerkte kamer) maar zo heb ik het niet ervaren. Je zit stevig in het zadel en toch heb je nog voldoende bewegingsruimte. Ik kreeg allesinds niet het gevoel dat ik opgesloten zat.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 02:10

Heb ongeveer een jaar met een Barnsby AVG Bonfire gereden. Op zich een heerlijk zadel, maar uiteindelijk voor mij en mijn fjord niet de goede combinatie. Knipoog

De zweetbladen waren uiteindelijk toch te lang voor me terwijl ik al een versie had met kortere zweetbladen dan anders. En mijn fjord is er in de tussentijd toch nog te breed voor geworden.