Kwaliteit HH hoofdstellen..?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Kwaliteit HH hoofdstellen..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 19:59

Vroeg me af hoe de kwaliteit van HH hoofdstellen is..? Aangezien je nu zo `n hoofdstel met V frontriem hebt en blingertjes op de neusriem.
Maar qua prijs ligt deze op de dezelfde hoogte als Kieffer..

Is dit vergelijkbare lederkwaliteit..?

Afbeelding

het gaat dus om dit hoofdstel..

SONY

Re: Kwaliteit HH hoofdstellen..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 20:01

Had ooit een hoofdstel van HH. Niet deze maar hij ging opzich redelijk mee. De prijs/kwaliteit verhouding vond ik wel goed. Het was wel vrij dik leer, dus het slijtte ook niet zo snel.

Alhoewel denk ik toch dat Kieffer betere kwaliteit is, heb altijd Kieffer gehad en vind het mooi materiaal wat mooi blijft en lang mee gaat. Ik denk niet dat HH betere kwaliteit levert dan Kieffer.

Maar nou ben ik ook een beetje bevoordeeld, ben Kieffer fan Haha!

MikeRick

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 20:07

Persoonlijk vindt ik de kwaliteit van HH een stuk minder dan die van Kieffer, de hoofdstellen van Kieffer hebben erg soepel leer en die van HH vindt ik nogal stug.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 20:25

Jullie mening komt toch wel overeen met de mijne. Maar vodn dit hoofdstel zo leuk, ga dan toch maar voor kieffer katharina!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 23:27

HH begint steeds beter te worden qua kwaliteit. Vroeger was het goedkoop en ging het niet zo ontzettend lang mee. Tegenwoordig verbeterd het allemaal wel, hoe het met de hoofdstellen zit weet ik niet, maar voor dat geld ging ik idd ook voor Kieffer!

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 00:26

Kieffer is zeker beter, maar ik vindt 100 euro toch wel veel geld voor een hoofdstel. Maar als je basis stukken van goede kwaliteit zijn kan je wel vaker een andere frontriem eraan doen en dat us al gauw goedkoper dan steeds een ander hoofdstel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 10:00

Marije1984 schreef:
Kieffer is zeker beter, maar ik vindt 100 euro toch wel veel geld voor een hoofdstel. Maar als je basis stukken van goede kwaliteit zijn kan je wel vaker een andere frontriem eraan doen en dat us al gauw goedkoper dan steeds een ander hoofdstel

Nouja ik heb nu een vrij sopel hoofdstel waarbij ik dus iedere keer gaatjes bij moet maken. Wil er graag nog een sjieke bij die ik tijdens lessen en wedstrijden wil gaan gebruiken..