kim1207 schreef:niemand ervaringen?
Hi Kim
Ik heb zelf een David de Wispelaere zadel gekocht. Opzich is het een schitterend zadel, maar ik heb zéér slechte ervaringen met de leverancier.
A: heb ik 5 maanden op het zadel moeten wachten.
B: in de verkeerde kleur geleverd, en dit werd pas gemeld bij aflevering. Aangezien ik al zo lang moest wachten, en mijn paard echt het zadel nodig had, heb ik het zo gelaten, maar het is net zoiets als een dure mercedes die je besteld hebt en in de verkeerde kleur krijgt. Het werd afgedaan met het feit, dat ze het zelf een schitterend zadel vonden.
C: ik moest om een kwitantie vragen, dus een betalingsbewijs. Die ik uiteindelijk wel gekregen heb.
Bij een zadel van 2000 euro mag je op zijn minst toch wel een bewijs hebben, aangezien dat ook je garantie is.
Ze zeiden daar, dat het in goed vertrouwen was. ha ha. Zakelijke dingen moet je zakelijk houden.
D: na 3 maanden verzoek tot een controlecheck up gedaan, maar dat wordt alleen gedaan als het nodig is. Er wordt absoluut niet geinformeerd hoe het zadel bevalt!
Ook heb ik geen uitleg gehad over het onderhoud van het zadel, de singelriemen zitten zodanig in het zadel verwerkt dat het invetten onmogelijk maakt.
De service vind ik echt op een laag pitje staan, absoluut niet passend bij een firma die exclusiviteit verkoopt.
Bij de aflevering had men haast, met het leveren niet!
Mijn keuze om nog eens een zadel aan te schaffen zal niet bij deze firma zijn!!