Peebeschermers in lichtere kleur

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

elasthiekj

Peebeschermers in lichtere kleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-07 18:45

Hallo,

Ik wil graag een objectieve mening vandaar dat ik maaar even dit topic open Tong uitsteken

Ik zit er over te denken een grijse beenbeschemset voor m'n pony aan te schaffen. Maar ik ben het soort persoon dat slecht tegen vlekken enzo kan. Bloos Ik heb bijvoorbeeld een wit setje van iemand overgenomen die zo verkleurt bleek en met gebruiken ook allerlei groenen vlekken krijgt. Ik erger me er dus dood aan..

Dus is mijn vraag, heeft iemand ervaring met de kleur grijs? Is dat ook zo super besmettelijk of is dat best netjes te houden als je het na gebruik gelijk schoon maakt?

om deze set gaat het :

Afbeelding

JorisDy

Re: Peebeschermers in lichtere kleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 18:47

volgens mij moet je die gewoon steeds schoonmaken! en dan kan je het best onderhouden, mooie set trouwens

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 18:49

Ik heb diezelfde (lamicel pro?) en mijn grijze getjes blijven netjes hoor Knipoog steek die dan eens in de wasmachine enzo, ik heb ze zelfs in het wit en ze zijn ook redelijk te onderhouden Ja

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 18:49

Heb grijze peesjes maar die verkleuren snel en krijg je ook niet mooi meer schoon. Trekt in het plastic zeg maar.

elasthiekj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-07 19:33

shantjuh schreef:
Ik heb diezelfde (lamicel pro?) en mijn grijze getjes blijven netjes hoor Knipoog steek die dan eens in de wasmachine enzo, ik heb ze zelfs in het wit en ze zijn ook redelijk te onderhouden Ja

nee dit setje is van Hampa ofzow iets

Maar zal de prijsklasse uitmaken? Dit setje is redelijk aan de prijs dus zat dit plastic dan btr zijn?
Want met mijn witte strijklappen heb ik idd het zelfde probleem dat de vlekken in het plastic zijn getrokken en dat wil ik dus absoluut niet

milou_darby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 20:25

Ik heb lichtblauwe en ik hou ze gewoon schoon. Gewoon elke keer na het rijden netjes afspuiten en met een zachte borstel even over de harde kant wrijven, en dan zijn ze weer als nieuw Haha!

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 21:18

Inderdaad wanneer ze vies zijn even onder de tuinslang houde en afnemen met een doek Lachen

elasthiekj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-07 21:50

mariska1989 schreef:
Inderdaad wanneer ze vies zijn even onder de tuinslang houde en afnemen met een doek Lachen

dat doe ik altijd, na het rijden gelijk even afspoelen en dan met handoek er overheen, maar mijn strijklappen (witte van racing tack) hielden toch die groene vlekken.

Ik hampa een beter merk, blijft die wel netjes? setje kost 40 euro. Ik heb verder niet echt ervaring met dit merk

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 09:17

Ik heb ook grijze peesbeschermers (Norton) en nog niet echt problemen met vlekken. Tuurlijk krijg je altijd wel wat vlekken.. Ik rijd nog wel eens in een natte en blubberig bak en maak niet altijd meteen na het rijden de peesbeschermers schoon. Soms laat ik express de modder opdrogen zodat ik het de dag erna af kan borstelen. EEns in de zoveel tijd gaan ze in de wasmachine...

Je moet nie gaan verwachten dat je je peesbeschers toppie houd, vlekloos enz.. DAt kan haast niet.

elasthiekj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-07 12:35

rowo schreef:
Ik heb ook grijze peesbeschermers (Norton) en nog niet echt problemen met vlekken. Tuurlijk krijg je altijd wel wat vlekken.. Ik rijd nog wel eens in een natte en blubberig bak en maak niet altijd meteen na het rijden de peesbeschermers schoon. Soms laat ik express de modder opdrogen zodat ik het de dag erna af kan borstelen. EEns in de zoveel tijd gaan ze in de wasmachine...

Je moet nie gaan verwachten dat je je peesbeschers toppie houd, vlekloos enz.. DAt kan haast niet.

nee oke dat snap ik ook wel, maar de vlekken waar ik dus bang voor ben, die van m'n strijklappen die zijn echt groot en opvallend

Smystique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 12:37

Citaat:
nee dit setje is van Hampa ofzow iets

Maar zal de prijsklasse uitmaken? Dit setje is redelijk aan de prijs dus zat dit plastic dan btr zijn?
Want met mijn witte strijklappen heb ik idd het zelfde probleem dat de vlekken in het plastic zijn getrokken en dat wil ik dus absoluut niet

Ik denk dat uiteindelijk al het plastic verkleurd, maakt niet uit welk merk je hebt.

Maar gewoon dagelijks met een babydoekje schoonmaken Lachen

Wel erg mooie set trouwens, waar haal je doe vandaan Haha!

elasthiekj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-07 14:35

Citaat:
Ik denk dat uiteindelijk al het plastic verkleurd, maakt niet uit welk merk je hebt.

Maar gewoon dagelijks met een babydoekje schoonmaken Lachen

Wel erg mooie set trouwens, waar haal je doe vandaan Haha!

http://www.horseshopper.nl/index.php?mo ... t&prod=961

daar vandaan, alleen de peesjes staan op de site maar ik heb ze gemailt en het hele setje kost dus 39.95 en is er ook in pony/cob maat

ineke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 14:44

Ik heb een lichte kleur (cognac) Eskadron beschermers. Die stop ik gewoon af en toe in de wasmachine en dan zien ze er weer uit als nieuw. Dus denk dat ze wel netjes blijven