Fabriek van Passier

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

1metjePaard

Fabriek van Passier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-07 14:05

Ik ben bezig met het vinden van 'n ander zadel nu wacht ik op een 18" en een zadel van een andere boom maat. Deze is echter niet op voorraad bij de zaak die komt passen bij mij.

De leverancier meldt mij echter dat hij hem niet heeft en dat de fabriek van Passier dicht is omdat er verkeerd leer (ofzo) was geleverd. Het gaat 2 mnd duren voor dat dus dat wat er gepassen moet worden aanwezig is.

Wie heeft bovenstaande ook gehoord: dus dat de productie momenteel stil ligt bij Passier?

Anoniem

Re: Fabriek van Passier

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 14:09

Je zou ze een mailtje kunnen sturen om te vragen of het klopt, vind het een raar verhaal.

1metjePaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-07 14:57

russel schreef:
Je zou ze een mailtje kunnen sturen om te vragen of het klopt, vind het een raar verhaal.

Goed plan russel nu is alleen mijn duits of engels schrijven niet zo goed.. Zou iemand de onderstaande tekst voormij kunnen vertalen??

Geachte heer/mevrouw,

Ik wil graag even een bericht controleren wat mij heeft bereikt. Momenteel ben ik opzoek naar een ander zadel, uit een aantal zadels zal ik mijn keuze gaan maken. Hier onder een passier Corona zadel, nu heeft de zaak die hem komt passen geen 18 inch liggen en zou deze moet laten komen vanaf de fabriek. Echter wisten ze mij te vertellen dat de fabriek voorlopig stil ligt door een verkeerde levering van het leer?

Het zou dus 2 maanden duren voordat ik mijn keuze kan gaan maken. Het lijkt mij een raar verhaal dat er 2maanden niets geproduceerd wordt vandaar mijn email.

Ik hoop op een snel antwoord,

Met vriendelijke groet,

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 15:02

Jeetje, ik zou je wel wille nhelpen vertalen, maar naar duits lukt niet. Ik zal even wat voor je proberen in het engels Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 15:12

Ik zou het kort maken en vragen of de fabricage stilligt vanwege te kort aan leer.

Micha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 15:17

bellen kan ook naar passier Tel. +49 (0) 5 11 /9 72 64-0 weet je het direct en wedden dat je er wel komt dan met een beetje steenkolen duits en engels Knipoog

1metjePaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-07 15:22

Dat is ook een tip... ik wil nogal eens een te lang verhaal houden.. Als ik antwoord heb zal ik het ook hier even plaatsen

Bellen zou ook kunnen ware het niet dat ik aan het werken ben.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 15:35

Monique komt ie Knipoog

Sehr Geehrte Herr oder Frau,

Gerne wurde ich informieren ob die berichten die mich erreicht haben wahr sind. Im Moment bin ich auf die suche nach einen anderen Sattel, und konnte aus ein Anzahl von bestimmten Sattel aussuchen. Eines davon war einen Passier Corona. Jetzt hat dieses Geschaft den Sattel nicht in 18 inch vorhanden, und er sollte bei euere Fabrik bestellt werden. Nur haben die mich erzahlt das die Fabrik momentan zu ist weil eine falsche Lieferung Leder angekommen sei. Stimmt es das die Fabrik im Moment zu ist??

Es wurde 2 Monate dauern biss ich meine Wahl treffen kann. Es kommt mir fremd vor das die Fabrik 2 Monate zu ist und nichts produciert werden kan, deswegen meine frage über die Email.

Hoffentlich sie können meine Frage beantworten und ich hoffe von ihnen zu hören.

Mit freundlichen Grüsse …………………

Greetz Rina. (die overigens ook niet perfect Duits kan, maar ik kan me ermee redden Knipoog )

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 18:16

Ik kan me overigens niet voorstellen dat ze heel de fabriek dichtgooien omdat ze geen zadels kunnen maken. Ze doen toch ook reparaties e.d. Verder lijkt het me dat als een fabriek als Passier een verkeerde levering krijgt zij echt geen 2 maand netjes wachten tot de koeien groot genoeg zijn, maar dat er als de wiedeweerga een nieuwe partij wordt gezocht/gemaakt/gevonden?

Misschien krijgt jouw winkel wel gewoon niet eerder geleverd ofzo en willen ze dat niet weten? (maar om daar nou zo'n verhaal voor op te hangen...)

Maar misschien is het wel waar. Ben wel benieuwd trouwens!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 18:19

ik denk niet dat een fabriek zoals passier het zich kan veroorloven om zomaar dicht te gaan.
verder denk ik ook dat genoeg (en goede leveranciers heeft) om zoiets op te kunnen vangen, mocht het gebeuren...

Sampie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 21:07

ik heb vorige week nog een pakket van Passier ontvangen!! en gisteren nog een email Haha!