vraag, maar kan iemand mij vertellen wat de verschillende inwerkingen zijn van neusriemen? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vraag, maar kan iemand mij vertellen wat de verschillende inwerkingen zijn van neusriemen?
) heeft een vaste rozet en lijkt qua inwerking op een engels gecombineerde neusriem.
)en daardoor gelijktijdig neus en sperriem zijn. De 'echte' mexicaan is in de moderne variant vaak voorzien van een ringetje aan de bakstukken zodat de rozet in hoogte versteld kan worden waardoor de mondvrijheid zo vrij of beperkt kan worden als de ruiter prettig vind.
Denk dat het allemaal wel goed komt, alleen tijd nodig heeft.)
ga haar puur recreatief gebruiken. Attack schreef:Volgens de huidige eigenaar doet ze het daar heel goed op. Ik vond haar echter wel erg gevoelig reageren... Kan ook aan mij liggen natuurlijkZe heeft altijd een gecombineerde neusriem gehad met een dubbelgebroken trens.
.Attack schreef:Attack schreef:Volgens de huidige eigenaar doet ze het daar heel goed op. Ik vond haar echter wel erg gevoelig reageren... Kan ook aan mij liggen natuurlijkZe heeft altijd een gecombineerde neusriem gehad met een dubbelgebroken trens..

Best spannend zo'n eerste paardje