Ik heb een zadel gezien van Pfiff en aangezien deze zadels prijstechnisch heel goed te doen zijn wil ik weten hoe jullie ervaringen hiermee zijn! Brand maar los! xxx mandy
ligt er aan welke je hebt... Pfiff heeft hele leuke middenklasse zadels (lijken erg veel op kentaur, kwaliteit is ietsje minder, ze kosten dan ook minder ca. 550 euro ) maar ook van die goedkopere zadeltjes. die goedkopere vind ik niet veel waard
De Pfiff Lord zit heel goed en kost rond de 200,00 euro. heb hem hier gehad en paste goed op mijn 1,72 m paard maar ook op die van 1,65m met weinig schoft
Ja klopt op www.bmstables.nl staat een Pfiif zadel wat ze op voorraad hebben! Maar ik twijfel erg over de kwaliteit... Ik ga anders voor een euroriding opal dat zadel kost aanzienlijk wat meer!
De Pfiff Lord heb ik ook gehad,en vond het een bar slechte keuze.Paste totaal niet op geen 1 paard wat ik had. vond het zadel erg hard zitten,en de verf was er zo vanaf. nee voor mij dit zadel niet meer.
Bedankt voor het delen van je ervaring bloempje voor mij is het al duidelijk dta ik er absoluut niet aan begin! Ten eerste moet het lekker zitten en heel wat jaren mooi blijven. xx mandy
Ik heb al jaren een Pfiff Amaretto dressuurzadel op mijn ranke d-pony met hoge schoft liggen. Ik blijf het een geweldig zadel vinden! Ik heb altijd erg goede ervaringen met pfiff. En de Amaretto is zeker een goed kwaliteit. Hoe het met andere zadels gesteld is in andere prijsklassen weet ik niet.
Ilsemarie mag ik vragen wat dat zadel nieuw heeft gekost en wara je het gekocht hebt! Oja ik heb geen rank paard, mijn Vz paard is namelijk een Fries. xxx mandy
ik heb ook de Pfiff Lord en de mijne blijft eigenlijk erg netjes. zit ook als een huis maar ik denk wel,als ik er elke dag intensief mee zou rijden, dat hij over een jaar of 3 op is.
toen ik mijn huidige paard ging rijden, lag er ook een pfiff zadel op. dit was het springzadel... waar kun je deze zadels eigenlijk kopen, want vond het zadel erg lekker rijden...!
Bij www.bmstables.nl hebben ze de dressuurzadels voor 250 euro heel goedkoop dus maar hoor dta niet alle reacties positief zijn dus ik zie er vanaf wil geen ZM kwaliteit