Hoe bevalt ie en heb je een foto waarbij je paard heb op/om heeft? Ik vind ze wel leuk maar wil eerst graag reactie's van anderen hebben voordat ik hem bestel.
ik heb er eentje gehad, in het bruin/goud, bij m'n bruine hoofdstel met gouden gespen. In het begin ermee gespeeld dat ie soepel werd, en hij ging heel gaaf hangen!! Hij stond heel stoer, ik heb hem meeverkocht toen ik het betreffende hoofdstel verkocht.
Ja, hij stond heel stoer , vooral met dat hoofdstel met gouden gespen erbij. Ik heb nu weer alles bruin/zilver(bling), maar anders had ik hem niet weg gedaan! Voor dat geld zou ik het niet laten
Ik verkoop zo'n soort frontriem, maar dan zonder leer eronder Voor € 8,50 . Heb geloof ik maar ketting voor een cob maat ( miss full , daar ben ik niet zeker van ) Lusjes zijn normaal egaal zwart en leer. ( voeten krijg je er niet bij ) En @work :
@xx_Irisje: Dan moet ik het wel kunnen uitleggen thuis ....Er liggen hier al ongeveer 5 hoofdstellen aan onderdelen...( en daarnaast nog wat martingalen, halsters, etc, etc ). Mijn man vind het denk ik een beter idee dat ik zelf een ruitersportzaak begin. Ik ga hem nu trouwens bestellen, vind hem toch wel erg leuk ( en manlief zit toch niet mee te kijken )
Mijn Vz-pony,oftewel ook wel enigste stalgenoot van mijn eigen pony, heeft de frontriem ook ! Sinds gisteren.. Geen idee hoe die gaat zitten bij haar,heb het nog niet uitgeprobeerd. Maar ze zien er zeker mooi uit ! Ik zal wel binnenkort wel proberen foto's te maken..als haar baasje de frontriem al gaat gebruiken..Als het een erg plezierige frontriem is,wil ik hem ook gaan kopen denk ik !