Ik denk dat inmiddels iedereen ook mijn negatieve ervaring met Hulsebos kent.....
Het zadel was totaal uit evenwicht, de steeg liep niet mee met het paard, de voorkant knelde enorm op de schoft, schoudervrijheid was ver te zoeken, het zadel kantelde bovendien ook nog eens naar achteren. Heb ze ermee geconfronteerd, maar ze bleven volhouden dat het zadel goed past.
Wilfried ging er zeer slecht door lopen. Ze hebben nog wel de achterkant opgevuld, waarschijnlijk wilden ze hiermee de kanteling verminderen, dit is niet gelukt. Uiteindelijk heb ik het laten vermaken door Van Triest en die vertelde mij dat ik er niet langer op door moest rijden, want dan was mijn Wilfried bij de fysio belandt
Uiteindelijk werd het een strijd waardoor de klant (in dit geval ik) Hulsebos de rug toekeerde.
Ik wil nooit meer iets met ze te maken hebben. Het erge is nog dat ze maar bleven volhouden dat het zadel goed paste (terwijl Wilfried met voorlopen heel duidelijk 'bekneld' liep, zij dachten dat het aan het paard lag, tja hij loopt niet helemaal rad, was het commentaar. Ik ben nog nooit zo boos geweest als toen.
Nu het zadel vermaakt is, de ingebouwde voorsingel eruit gehaald is, loopt Wilfried weer prima.