Ervaringen Hulsebos zadels

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

#Ymke#

Ervaringen Hulsebos zadels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-07 22:57

Ik ben opzoek naar de uitgebreide ervaringen van mensen die een hulsebos zadel hebben laten aanmeten (dus niet 2ehands gekocht maar rechtstreeks bij hulsebos),
Alle ervaringen zijn welkom, hoe uitgebreider hoe beter. Mag in dit topic, maar voorkeur gaat uit via Pb!
Wie oh wie wil mij helpen??

Charley89

Re: Ervaringen Hulsebos zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 23:21

Hoi Ymke,

Zoals je al weet van Pm heb ik er een aan laten meten 14 november. Hij komt eind januari/begin februari.. Haha!
Ben er zeer benieuwd naar..

Gr Charlotte

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 00:19

Mijn ervaring weet je ook wel. Ik ben heel tevreden.

Michel123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 08:51

De mijne zat super, maar hij was speciaal voor één paard gemaakt. Dus toen dat paard er niet meer was, heb ik het zadel maar verkocht.
De kwaliteit is prima, alleen duurt het eeuwen voordat je je zadel eindelijk hebt. En goedkoop zijn ze ook niet, voor dat geld heb je ook een Passier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 09:09

Heb wel een verhaal voor je over het mentuig wat hij voor ons gemaakt heeft...... Boos!

_Merato_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 10:09

Ik denk dat inmiddels iedereen ook mijn negatieve ervaring met Hulsebos kent.....
Het zadel was totaal uit evenwicht, de steeg liep niet mee met het paard, de voorkant knelde enorm op de schoft, schoudervrijheid was ver te zoeken, het zadel kantelde bovendien ook nog eens naar achteren. Heb ze ermee geconfronteerd, maar ze bleven volhouden dat het zadel goed past.
Wilfried ging er zeer slecht door lopen. Ze hebben nog wel de achterkant opgevuld, waarschijnlijk wilden ze hiermee de kanteling verminderen, dit is niet gelukt. Uiteindelijk heb ik het laten vermaken door Van Triest en die vertelde mij dat ik er niet langer op door moest rijden, want dan was mijn Wilfried bij de fysio belandt Verdrietig
Uiteindelijk werd het een strijd waardoor de klant (in dit geval ik) Hulsebos de rug toekeerde.
Ik wil nooit meer iets met ze te maken hebben. Het erge is nog dat ze maar bleven volhouden dat het zadel goed paste (terwijl Wilfried met voorlopen heel duidelijk 'bekneld' liep, zij dachten dat het aan het paard lag, tja hij loopt niet helemaal rad, was het commentaar. Ik ben nog nooit zo boos geweest als toen.
Nu het zadel vermaakt is, de ingebouwde voorsingel eruit gehaald is, loopt Wilfried weer prima.