hoe bevalt het springzadel van Rossner????

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mariskavdl

hoe bevalt het springzadel van Rossner????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-07 15:51

ik wil graag een springzadel kopen. en nu zag ik het zadel van rossner wat overigens nog betaalbaar was ook. nu vroeg ik me af wat is de kwaliteit van dat zadel?? alvast bedankt!!!

Dinger

Re: hoe bevalt het springzadel van Rossner????

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 16:28

hallo! Ik heb een dressuurzadel van Rossner (maakt voor de kwaliteit denk ik niet zoveel uit) Ik heb hem nu twee jaar en hij ziet er met normaal oderhoud nog super goed uit. Het is ook echt een heel fijn zadel. Onlangs heb ik hem laten opvullen door een goede zadelmaker (was nog niet nodig, maar hij lag niet helemaal super op mijn paardje), en hij zei dat dit een super zadel voor zijn prijsklasse is. Hij heeft alleen wel de vulling uit de kussens gehaald en vervangen door echt wol, want dit schijnt minder samen te klonten dan de vulling die erin zat. Ik vind het echt een aanrader, en als ik zelf ooit een springzadel koop, dan wordt het denk ik ook weer een Rossner! Pling

mariskavdl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-07 16:30

okee bedankt!!!

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 18:31

Ik heb de Rossner exclusive, een bruin springzadel. Heel fijn zadel, zit goed en is tot nu toe nog mooi (heb hem nu zo'n 3 maandjes). OK dan!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 20:07

RUI --> HAR

lianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 20:43

ik heb het springzadel rossner amerika!
het zadel bevalt me zeer goed, het is een zeer
fijn zadel, ik raad je het zadel zeker aan!
wel moet je het zadel de eerste tijd goed invetten, maar
dat is bij elk zadel zo. ik hoop dat je hier wat aan hebt!

lianne

saden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 20:54

Ik heb ook een rossner springzadel. Ik vind het wel een fijn zadel. Ik denk dat ik hem nu 2 jaar heb en er zit nog geen slijtage aan, ik gebruik hem ook niet zo vaak. Je moet hem wel regelmatig in vetten anders begint hij te piepen.

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 12:21

Ik heb een dressuur, maar voor de kwaliteit maakt het niet uit. Ze zitten heerlijk en ik vind ze ook erg mooi. @ Dinger; besef wel dat je garantie nu volledig vervallen is... garantie blijft enkel geldig als je aanpassingen bij Divoza laat doen.

Dinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 15:33

Citaat:
@ Dinger; besef wel dat je garantie nu volledig vervallen is... garantie blijft enkel geldig als je aanpassingen bij Divoza laat doen..

Hey Welshfreak, je hebt gelijk voor wat betreft de garantie van Divoza. Maar mijn paard had wat rugproblemen, en toen ben ik direct doorgereden naar de door de dierenarts geadviseerde zadelmaker. Paardje stond nl nog op de trailer, en deze zadelmaker kon aan de hand van t paard het zadel precies op maat maken. Misschien kan dat bij Divoza ook wel, maar dan was ik het 1x gratis opvullen-geld ook kwijt aan benzine. Misschien naïef om te denken dat het zadel toch niet kapot gaat Scheve mond , maar na twee jaar is er nog geen slijtage te zien. En anders ga ik wel weer naar mijn 'eigen' zadelmaker. Bloos

saden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 15:39

Ik heb min zadel ook laten opvullen door een ander. Ik heb dit gedaan omdat ik heel veel problemen heb gehad met mijn dressuurzadel door het opvullen en het maken van mijn boom door divoza.