Ik zoek een hele brede neusriem of een hoofdstel met brede neusriem,ik vind die van BR heel mooi maar daar zit een sperriem aan.De prijs mag ongeveer tot 60 euro.. ik hoop dat jullie me kunnen helpen,had ook andere topics gevonden maar daar zat niet bij wat ik zocht.
steinstein
van dobert hebben ze een hele mooie brede neusriem, alleen ligt deze wel boven je budget, maar het leer is zo zacht en mooi. Spreek uit ervaring heb hem zelf. kijk eens op de site van www.doebert.com
Divoza: Ze hebben hem ook geheel zwart, en hij kost maar €22,67. Ik heb zelf hetzelfde model (bonfire) maar dan met sperriem, en ik doe er al ruim 2 jaar mee. Hij ziet er nog prima uit... ook het wit is nog helemaal gaaf.
bij de divoza heb je ook van pagony van 25 euro, 4 cm breed. die van de bovenstaande post met die foto erop, die neusriem heb ik ook. ben er erg tevreden mee voor die prijs!
dat wel maar dan heb je er ook wat voor. ik had weinig keus ik wilde er perse 1 met koperen gespen en een goedkopere was niet te vinden. dan was het of geen aansnoer of te dun.