Duurt meer dan 6 weken, eerder 2 maanden. Verzendkosten staan op de site vermeld, douanekosten is een kwestie van geluk/pech hebben. Staan trouwens ook op de douane-site, kun je dus uitrekenen. Betalen per creditcard.
Het is maar net voor welke verzendoptie je kiest. Wij kiezen altijd voor de snelste en dan heb je het over het algemeen binnen een week in huis (en ok, je betaalt dan wel wat meer natuurlijk) Verzendkosten hangt ook af van wat en hoeveel je bestelt, invoerellende daar kun je mazzel mee hebben en anders hangt ook dat van de waarde van je pakket af.
Ik dacht dat ze alleen de langzame verzending hadden??? Weer wat wijzer..... Voor de Wranglers vind ik het ideaal, nergens zoveel modellen en maten....
Ik bestel geregeld bij Sheplers. Betaal via internet en moet altijd in Nederland invoerrechten en btw betalen...helaas.... k doe altijd wel de snelste manier van verzenden. Overigens bestel ik samen met een vriendin dan kan ik de verzendkosten delen. Scheelt een hoop euro's
Duurt inderdaad geen weken; ook ik bestel wel eens bij ze en meestal heb ik dan mijn spul binnen een weekje in huis. De keuze is inderdaad veel groter als het gaat om Wranglers (je moet hier eens proberen een broek met beenlengte 38" te vinden...).
Als je een in wat grotere aantallen bestelt vind ik de verzendkosten en invoerrechten behoorlijk meevallen, als je vergelijkt wat je in NL betaalt.