voorbeeldje:

iemand enig idee?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
OrissE_GipsY schreef:je kan toch dan zo'n engelse neusriem ( ofterwel stang & trens neusriem zonder lusje dus voor sperriem ) los kopen in de winkel.... en als je idd voor een gedombineerde neusriem moet hebben zijn ze ietsje minder breed vaak.. alhoewel de IR en passier altijd vrij breed zijn.
_Diesel schreef:Ik heb een hele brede gehad van ooteman, met bruin onderlegd, maar die is er ook met wit onderlegd. Is wel met een sperriempje, weet niet of je dat zoekt? Kost 35 euro, moet je maar even kijken op http://www.ooteman.nl/productdetail.asp?subId=2028 Is misschien ietsiepietsie minder breed, maar hij komt zeker in de buurt!
welshfreak schreef:Patjelisa heeft gelijk, bij ST is hij altijd gigabreed, bij gewone trens hoofdstellen is de 4.5 het breedst geloof ik.
mariska1989 schreef:
elmiran schreef:echt erg zit te twijfellen of ik er nou ook een ga kopen. Wil eerst even weten hoe breed die van BR is heb al een maoltje gestuurd
![]()
sperriem heb ik toch niet echt nodig, vind zonder ook veel mooier staan.
vind met wit onderlegd ook heel mooi, heb zelf een zwart paard.
_Nicky schreef:Divoza heeft geloof ik ook hele brede neusriemen van Pagony (& Stübben maar die zijn een stuk duurder) zowel in hoge neusriem zonder sperriem als met sperriem.
_Nicky schreef:Divoza heeft geloof ik ook hele brede neusriemen van Pagony (& Stübben maar die zijn een stuk duurder) zowel in hoge neusriem zonder sperriem als met sperriem.