Hoihoi,
Even het volgende: ik heb een tijdje terug een Kieffer Silverline van een Bokker overgenomen. Ik ben er heel tevreden mee, maar het is een normale neusriem en het kaakstuk paste net niet mooi over de kaak van mijn paard. Dus daar wilde ik wel graag een aansnoermodel voor hebben.
Nu had een andere bokker een aansoerneusriem van Kieffer en die wilde juist graag een normale neusriem. Dus wij hebben geruild, ik heb wat bijbetaald en de boel opgestuurd.
Nu heeft mijn hoofdstel alleen "Kieffer Silverline" op het kopstuk staan en het Kieffer merkje op de frontriem. Volgens haar moeten er echter op alle onderdelen van het hoofdstel Kieffer staan, maar dat is dus niet het geval bij de mijne. Op haar neusriem staat het inderdaad wel. Ik heb zelf niet het idee dat mijn hoofdstel uit verschillende onderdelen bestaat, de kwaliteit van het leer enzo is hetzelfde, volgens mij is het gewoon Kieffer.
Maar zij heeft natuurlijk nu het idee dat het niet helemaal klopt en dat vind ik erg vervelend, want ik weet niet beter of ik heb een compleet Kieffer hoofdstel. Dus: moet er inderdaad overal Kieffer op staan of klopt het dat er bij de Silverlines bijvoorbeeld alleen op het kopstuk/frontriem Kieffer staat?
Anders ben ik ook belazerd namelijk (maar dat idee had ik niet eigenlijk)...