Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Margreet schreef:een singel met elastiek rekt in het aansingelen maar zo 5 centimeter uit, als het niet meer is, zeker als het aan 2 kanten zit.
Margreet schreef:Tuurlijk is het er wel voor om te rekken: meebewegen met je paard. Qua aansingelen is eentje zonder elastiek naar mijn mening makkelijker.
Aansingelen: vast, maar niet strak vast. Ik singel zo aan dat het uiteinde net een fractie terugveert bij het losmaken, maar ook nog verder uitgereikt kan worden als het moet.
Nouks schreef:Margreet schreef:Tuurlijk is het er wel voor om te rekken: meebewegen met je paard. Qua aansingelen is eentje zonder elastiek naar mijn mening makkelijker.
Aansingelen: vast, maar niet strak vast. Ik singel zo aan dat het uiteinde net een fractie terugveert bij het losmaken, maar ook nog verder uitgereikt kan worden als het moet.
Tuurlijk, maar een elastiek aan een singel dient er niet voor om op die manier een kortere singel te kunnen gebruiken dan bij één zonder elastiek. Net als peesbeschermers, dat elastiek zit er ook niet aan om ze goed strak aan te kunnen trekken.