Ik was er ook al een hele tijd naar op zoek. Ik heb geïnformeerd bij het KWPN, normaliter zijn deze te verkrijgen bij hun stand op beurzen (maar ja, ik kom nooit op beurzen). Divoza heeft ze al een hele tijd niet meer en ik zoek de dressuurvorm, ze hebben nog wel een tijdje het veelzijdigheidsmodel in het assortiment gehad. Je kunt wel een wit dekje nemen en het logo van KWPN erop laten zetten bij Divoza, heb je hetzelfde effect en nog goedkoper ook. Heel soms staan ze op marktplaats. maar vaak zijn dit de veelzijdigheidsmodellen. Ik heb mijn zoektocht opgegeven en rijd nu met witte dekjes van BR, met de naam van Wilfried in zilver erop geborduurd. Als deze versleten zijn, laat ik het KWPN-logo erop borduren!! Succes met je zoektocht! Groeten van Yetse
Tsja, inderdaad erg vervelend dat Divoza de dekjes (en volgens mij ook dekens) uit de handel heeft gehaald Ik zou inderdaad gewoon doen wat Yetse zegt. Een wit dekje kopen en daar het logo op laten borduren / plakken. Het KWPN logo is overal wel bekend dus daar hoef je dan geen extra kosten over te betalen