Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Folkje schreef:Ik zal morgen 1 maken.. Of maandag. Op dit moment heb ik mijn camera uitgeleend, die zou ik morgen of maandag terug krijgen. Alvast bedankt voor de reactie's!
Yetse schreef:Van Triest in Meppel.
Voorbeeld: ik heb een militair Duits zadel voor Wilfried gekocht om lange buitenritten te maken. Deze stamt uit 1918 !!!
Het zadel heb ik voor een 25 euro (!!) op de kop weten te tikken, wetende dat ik een zeer goed zadel kocht, alleen de singelstoten waren echt verrot, je draaide ze er zo af. Ik met Wilfried in de trailer naar Van Triest, en die heeft hem eigenlijk nauwelijks moeten aanpassen, zo goed past het zadel! Het leder is van zeer goede kwaliteit, goed en fraai gestikt, Van Triest heeft de singelstoten en de vulling van de kussens vervangen (koeiehaar zat erin!). Nu heb ik een zeer apart uitziend zadel, wat goed past en lekker rijdt, goed voor urenlang rijplezier! Gewoon voor erbij!
Van Triest is echt een tip, hij is gek op oude zadels. Neem wel ruimschoots de tijd, want hij heeft over elk zadel een verhaal. Ik zat er de halve dag.
Yetse schreef:@Creool: ik ben het nog even op mij in laten werken, ben niet zo'n ster met uploadtoestanden