Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
germie schreef:1 ding snap ik niet: er staat dat de singel aanbevolen wordt bij mennen. Aan mijn tuig krijg je deze singel echt niet vast hoor.
Ik heb aan mijn tuig een binnen en buitensingel in 1 zitten met een speciale dubbele gesp.
Deze versie staat niet genoemd bij de bestelopties. Verder vind ik de singel wel erg duur.
En waarom zit er dan geen hulpteugelring aan de onderkant zoals veel dure merken wel hebben. DAt had ik voor het geld wel verwacht (al rij ik nooit met hulpteugel).
germie schreef:Ik ben dan wel benieuwd hoe de mensingel er uit ziet. WAnt de mensingel is namelijk niet zo universeel als een rijsingel. Lang niet alle mensingels passen bij mijn tuig (o.a. gespbreedte).
steinstein schreef:Ik daarom ook benieuwd wat de ervaringen zijn van de mensen. Ik ga ook niet zomaar iets aanschaffen 160 euro kan ik maar 1 keer uitgeven. De tekst die bij de singel beschreven staat kan je ook vergelijken met wat ze op tel sell vertellen dat het product perfect is om af te vallen zonder dat je hoeft te sporten. Begrijp je wat ik bedoel.
pmarena schreef:Gaan mennen of zonder zadel rijden
Een singel blijft toch altijd een band om de buik heen die aangetrokken moet worden....