Ik heb er twee jaar geleden € 850,- voor betaald, dat was incl. beugels en beugelriemen. Echter, na de koop zag ik hetzelfde zadel in een andere winkel voor € 750,- liggen. dat was even balen..
Na twee jaar gebruiken ben ik nog altijd erg blij met mijn zadel! Het past goed, zit lekker en blijft er netjes uitzien!
Ow :d ik wist niet dat ze zo duur waren, ik heb vandaag een tweede hands nog heel goed in orde Jc dressuur zadel gekocht voor 75 euro, ik dacht dat ze wel wat goedkoper waren het zijn indd super zadels met fijne diepe zit hé.
Wij hebben nog een tweedehands liggen. Heel fijn zadel, goede kwaliteit, paste alleen niet meer op onze merrie. Wel een bemerking op het leerverf. Bij interesse graag PM
Ik heb iets van 7 jaar geleden omgerekend 650 voor een nieuwe JC betaald. Is prima prijs en zadel houdt zich ook goed, maar als ik opnieuw zou mogen kiezen, ging ik toch voor een tweedehands van een groter merk voor die prijs. Een JC zit nl eigenlijk niet goed inelkaar volgens mijn zadelmaker(zwaartepunt zit ligt te ver naar achter). Maar goed, dat was je vraag niet...
Eshther82: De leerverf is idd niet optimaal. Ik probeer mijn zadel goed bij te houden met zadelzeep en olie. Als het zadel maar net iets te lang 'droog' is begint de verf scheurtjes te vertonen. Die scheurtjes zijn ontzettend klein, maar ze zitten er toch.
Ik heb al 5 jaar een JC tweedehands toendertijd voor 400 gekocht en dit zadel is echt helemaal geweldig, ik heb al 2x voor het dubbele bedrag kunnen verkopen als ik zou willen. Iedereen die erop zit is er helemaal lyrisch over. Hij blijft er ook goed uitzien, geen beschadigingen op het leer.
Dat zou ik never nooit niet vertrouwen.. zo'n zadel kost nieuw 800 euro. welke gek verkoopt die voor €75? Vaak gaan ze weg nieuw 2e hands voor 400/500. Als ze nog in goede staat zijn.
En toch is het zo, ik heb hem gekregen en hij helemaal in orde.Tis al een gebruikt zadel maar in een goede staat, Die mvr moest het zo snel mogelijk verkopen, omdat ze geen plaats meer had.En ik heb m laten nakijken en hij is zeker nog in orde...